AndroidHealthClinic

wanneer slaat sus in

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Ben nu met sustanon bezig om precies te zijn 1 week, ik injecteer het om de dag om zo veel mogelijk gebruik te maken van de korte esters. Hierdoor denk ik zelf dat het eerder inslaat als bijv. enanthate, maar overal lees ik dat dat juist later is (4 weken).

weet iemand het preciese ervan :help:

Ook 3-4 weken heb ik gehoord , de dosis prop zou te klein zijn om al direct echt iets te voelen

• Topic Starter Topic Starter
Moen zei:
Ook 3-4 weken heb ik gehoord , de dosis prop zou te klein zijn om al direct echt iets te voelen

150mg van de 250mg zijn kortere esters als enanthate waarvan 90mg een halfwaarde tijd van 4 dagen heeft.

Ik zet gem. 3x in de week das dus 450mg aan kortere esters als enanthate en daarvan 270mg aan 4 h.w. dagen esters, das toch een hoog genoege dosis????? want die kortere esters bevatten mg per mg meer test als enanthate.

IK ben geen grote kenner maar 3-4 weken is wat ik zie dus .. :)

Ik ben een Sustanon-veteraan en ik zwéér je dat ik Sustanon voel inhakken na 4 dagen.

Enorme verhoging van ercetie-frequentie.

Ik ben blijkbaar gevoelig voor de korte esters.:D

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Ik ben een Sustanon-veteraan en ik zwéér je dat ik Sustanon voel inhakken na 4 dagen.

Enorme verhoging van ercetie-frequentie.

Ik ben blijkbaar gevoelig voor de korte esters.:D

Ik wist wel dat ik al wat voelde, overal staat 4 weken maar ik durf ook al te zweren dat ik nu de halve week met een erectie loop :D , dacht eerst dat het placebo was t'is ook mijn eerste x test.

Sustanon is een product dat wordt gebruikt bij de testosteron-therapie van oudere mannen, met als voordeel dat het een gespreide werking heeft met korte intervallen.
Je erecties zijn daar het juiste antwoord op :D

ik voelde sustenon ook al na een paar dagen. zeker niet na een paar weken.

Terug
Naar boven