AndroidHealthClinic

wanneer start je met liveraid en creatines?

TomvanM

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
82kg
hey mensen ik heb nou bijna mijn kuur erop zitten tren/test/win.
ik heb hcg tijdens de kuur gezet en ik begin 2 weken na de laatste inject met de nakuur.
maar wat ik nou wil weten is wanneer je start met de liveraid een week na je laatste inject ? en welke creatine kun je het beste pakken en wanneer begin je daar mee ?
ik heb nou creatine ethyl esther en monohydrate staan dus ik kan kiezen.

wat heeft creatine met kuren te maken? je neemt creatine wanneer je wil. voor, tijdens of na een kuur. maakt toch niet uit. ik vind creatine weggesmeten geld, maar ja, da's mijn mening. ik heb nooit voordeel gehad van creatine.

@Skydirk: Dat buiten beschouwing gelaten ;)

Liveraid mee beginnen zodra je gestopt bent met levertoxische middelen, dus meteen na je laatste inject..

Creatine (monohydraat) begin ik mee als ik aan de nakuur begin, dus wanneer de periode begint waarin je lichaam het zelf weer moet doen, laag in test zit, en dus wel een duwtje in de rug kan gebruiken..

Creatine gevoeligheid is per persoon anders en is weer een andere discussie, als jij het gevoel hebt dat het je helpt moet je het vooral gebruiken! :)

• Topic Starter Topic Starter
nou dank jullie wel voor de post kijk hier heb ik wat aan.
van de monohydraat merkte ik wel dat het spierherstel wel beter is dan als ik ethyl esther nam maar ik begon dan ook een hoop vocht vast te houden.
maar in principe zou ik ook gewoon dus ethyl esther kunnen pakken.
en voor mij hebben creatines zich toch wel bewezen alleen je moet af en toe wel tussenpozen inlassen vooral bij ethyl esther.
en ik zie dat ik de volgende keer dus ook creatines kan pakken tijdens de kuur want dat is mij toendertijd afgeraden door een maatje maar nu ik die tekst heb gelezen van de site snap ik al wat meer van de creatine wel jammer dat het in in het engels is en dat ze soms erg diep erop in gaan en behoorlijk lastige woorden gebruiken maar ja even die grijze massa gebruiken ;)

thnx allemaal,

Laatst bewerkt:
Dat vocht vasthouden is juist gunstig ivm behoud van kracht ;)

En creatine tijdens de kuur hangt er helemaal vanaf wat je gebruikt, als je middelen als dibol, deca, oxy, etc gebruikt waar je zoiezo al van gaat bloaten zou ik het links laten liggen!

Ik snap niet waarom je het nodig hebt tijdens de kuur, bewaar het beter voor na wanneer je lichaam een steuntje extra goed kan gebruiken!

Liveraid zou ik persoonlijk zowel tijdens de kuur als in de nakuur genomen hebben, maar aangezien je met de kuur zo goed als klaar bent zou ik er gewoon meteen mee beginnen. Het nut van tijdens de kuur gebruiken is dat je je lever dan ondersteunt op het moment dat die het zwaarder heeft. Ik ken Liveraid niet, maar zou je willen aanraden om een product te gebruiken met zowel Glutathione als mariadistel.

Dit is onder andere wat liveraid producten bevatten ;)

Vermoedde ik al wel :) Maar was te lui om het te checken :P

Terug
Naar boven