Fitness Seller

Wanneer stoppen bij jullie de gains?

Denk dat hij myostatin bedoelt
Is geen antistof. Myostatine wordt vaak geopperd, maar ik zie er weinig grond voor: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/myostatine-expressie-anabole-androgene-steroiden-364415/ (zo te zien ben ik destijds zo dom geweest om niet te onderscheiden tussen mRNA en uiteindelijk eiwit van myostatine tussen de studies)

Ik heb het even opgezocht:

Hij heeft het dus over hormonen die de groei verminderen. Klopt dat?
Dat haal ik er ook uit, maar dan vraag ik me af: welke hormonen?

Ik heb idd m'n laatste blast op Test/Mast/Bold gezeten, 4 weken op 500/250/900, 4 op 1000/500/900 en daarna nog 3 op 1500/750/900 :p Beetje slin cyclen en GH mee laten lopen en ik groeide echt als een baby. Kreeg alleen ( denk door de Bold ) last van m'n bloeddruk dus ben gaan cruisen na 3 weken op die high dose.

Sides voornamelijk dat ik 't fuuuuucking warm had de hele dag, was buiten ook warm in die laatste weken en een paar zonnepuistjes maar daar had ik vroeger toen ik niet kuurde ook last van.

Same here. 300 mg. test, 600 mg. bold en 500 mg. mast E5D was echt prima te doen ;) Van bloeddrukproblemen gelukkig geen last van gehad, zelfs niet i.c.m wat recalcitrant gedrag op festivals deze zomer hehe :)

Terug
Naar boven