AndroidHealthClinic

Wanneer stoppen jullie met trainen?

Peiling Peiling Wanneer stop je met trainen?

• Totaal stemmers
    181
Als het zo ver is. ;)

Als ik dood ben.

Wanneer ik niet meer kan trainen.:)

waarschijnlijk stop ik pas als ik niet meer kan trainen.
ya rlly, bb is iets wat bij me past, waar al mijn vriendjes vroeger op fag sporten zoals voetbal en basketbal zaten trok mij dat niet en zat ik achter mn pjoetertje weg te kijnen..

Als ik uit ellende uit elkaar val.

ik ben nu al serieus aan het minderen, wegens andere hobby's ontdekt.
Ga slechts 1-2 maal in de week wat "onderhouden"

maar ik zal dat nog wel lang doen, tot ik niet meer fysiek kan neem ik aan. Ik blijf het nog steeds graag doen

Wanneer het niet meer kan.

als Pasen en Pinksteren op één dag vallen;)

84% wanneer het niet meer kan :) zalig
Blijven gaan, stokoud, en dan de jongsten in de gym tonen hoe het zou moeten:)

Ja stoppen als je je streeffysiek hebt gehaald.. en dan weer dik worden zeker :roflol:

als ik per ongeluk poep tijdens het squatten...............ofnee w8......dan maak ik een home-gym!

Hoop nooit, maar kan best zijn dat ik misschien stop met krachttraining en een andere sport ga doen. Maar stoppen met trainen niet.

wanneer ik in me houten jas lig

140 kilo bij 3%

Ik wordt? :o

Als ik ivm blessures moet stoppen, of wanneer ik 50 word, dan vind ik het wel welletjes denk ik.

Kan morgen zijn, kan over 70 jaar zijn.

Wanneer ik niet meer kan trainen (door blessure/ouderdom/beperkingen)

• Topic Starter Topic Starter
Ja stoppen als je je streeffysiek hebt gehaald.. en dan weer dik worden zeker :roflol:
hahaa ja rare optie maar ik ken mensen die bijvoorbeeld zijn gaan boksen en dan hun eerste wedstrijd wonnen en er klaar mee waren. Die gewoon voldoening halen uit hun doel behalen en dan een nieuwe uitdaging zoeken. Ik train nu bijv ook iets minder en deel het nu met kickboksen

wanneer me lichaam stop zegt

Terug
Naar boven