AndroidHealthClinic

Wanneer stoppen jullie met trainen?

Peiling Peiling Wanneer stop je met trainen?

• Totaal stemmers
    181
Meestal stop ik na 3 kwartier ongeveer... Dan denk ik nooit meer.
Maar daarna kan ik het toch niet laten.

Laatst bewerkt:
Als ik honger krijg en wil slapen;)

• Topic Starter Topic Starter
Wat een humor ook weer van Angelus en verkr8 om alle opties te doen.

Als het ijzer op is.

Afgelopen tijd rustig aan gedaan, nu weer gaan trainen en goed eten! stoppen ? nooit

Normaal gezien was dit antwoord nooit geweest of als ik dood ben. Maar wegens ernstige ziekte mag ik helaas de optie "als het niet maar kan" tot mij nemen...****ing k*tzooi..Elke dag smacht ik terug naar de gym, maar het gaat gewoon niet en zal ook nooit meer gaan...

Op een punt in mijn leven ben ik van plan veel te reizen, ik denk dat ik dan stop met trainen.

Uiteraard pak ik het weer op als het kan/als ik niet meer op reis ben.

ben nooit begonnen

Zolang het gaat, in principe de rest van mn leven.

Wanneer niet ik meer kan trainen heb ik aangevinkt, ben dus niet van plan te stoppen. Ben nu al ziek als ik een week niet kan trainen.....

Hopelijk nooit (nou ja, de dood zal wel roet in het eten gooien). Wel veranderen doelen. Als vooruitgang er niet meer is wordt het tijd om me ergens anders op te richten, maar het trainen blijft.

Pas als ik echt niet meer kan of ik begin aan mijn lichaam te merken dat het tegenstribbelt.

Dat vraag ik me ook weleens af.

Ik train niet echt voor size en hoef ook niet heel veel groter meer te worden van mezelf, maar kracht en power heb je nooit genoeg.

Later als ik groot ben.

jullie overdrijve allemaal met jullie nooit ergens in het jaar 4572 kan ik best stoppe

Zolang het mogelijk is.

Btw : "Wanneer ik mijn streeffysiek/doel behaald heb " , je moet iig blijven trainen om je streeffysiek te onderhouden.

• Topic Starter Topic Starter
Zolang het mogelijk is.

Btw : "Wanneer ik mijn streeffysiek/doel behaald heb " , je moet iig blijven trainen om je streeffysiek te onderhouden.

Was voor mensen die willen afvallen. Of het alleen als een uitdaging zien om een bepaald fysiek te hebben of bijv één contest willen doen. Of mensen die hun doel behaald hebben en misschien toe zijn aan een nieuwe uitdaging/sport

Terug
Naar boven