MuscleMeat

Wanneer voeding aan kuur aanpassen?

Juar

Cool Novice
Waardering
3
Ik twijfel altijd als ik een cut/bulkkuur doe wanneer ik nou het best mijn voeding aanpassen. Gelijk na eerste injectie of pas als de ester begint te werken wat bij mij vaak na een week is (ace/prop). Natuurlijk doe ik het altijd geleidelijk en gooi ik niet in 1x mijn kcal met 1000 omhoog of omlaag maar doet de gear al zijn werk vanaf de eerste inject?

gear werkt direct ja.

Ik twijfel altijd als ik een cut/bulkkuur doe wanneer ik nou het best mijn voeding aanpassen. Gelijk na eerste injectie of pas als de ester begint te werken wat bij mij vaak na een week is (ace/prop). Natuurlijk doe ik het altijd geleidelijk en gooi ik niet in 1x mijn kcal met 1000 omhoog of omlaag maar doet de gear al zijn werk vanaf de eerste inject?

Waarom zou je meer calorieën eten dan normaal, je creëert alleen maar een grotere eiwitsynthese?

Je hebt zeker meer voeding nodig als je kuurt. Je komt gewicht bij, dit is spiermassa en deze heeft energie nodig. Hoe meer spiermassa hoe meer voedingsstoffen je nodig hebt.

Om antwoord te geven op je vraag. Je bulk start wanneer je start met kuren? Als je bulk begint ga je met je kcal omhoog..onafhankelijk of je gear al werkt of niet.
Je gaat toch niet pas 2 weken in je kuur omhoog met voeding?
Let wel op..als je 5 kg vvm bent aangekomen moet je hier ook naar eten

Waarom zou je meer calorieën eten dan normaal, je creëert alleen maar een grotere eiwitsynthese?
Anders ben je gewoon aan het cutten. Op AAS heb je heel veel meer eten nodig dan normaal, als je groot wilt worden tenminste.

Geleidelijk aan verhogen in je kuur de voeding. Op de weegschaal letten en je honger/energie gevoel in de gaten houden.

Vind zelf fijn om bij lang werkende esters zoals test-e eerste 4 weken gelijk te eten.. daarna te verhogen

Anders ben je gewoon aan het cutten. Op AAS heb je heel veel meer eten nodig dan normaal, als je groot wilt worden tenminste.

Geleidelijk aan verhogen in je kuur de voeding. Op de weegschaal letten en je honger/energie gevoel in de gaten houden.

Moet je niet gewoon altijd 500 boven onderhoud zitten?
En je moet dan toch gewoon je gewichtstoename mee berekenen in je onderhoud.

Moet je niet gewoon altijd 500 boven onderhoud zitten? En je moet dan toch gewoon je gewichtstoename mee berekenen in je onderhoud.

Ik kan alleen spreken over voeding in een Test only kuur en dan gaat die 500 kcal boven onderhoud gewoon niet op. Ik had dan namelijk op rond 4200 kcal moeten zitten, maar ik zat uiteindelijk op 6500kcal om te kunnen groeien.
Zit nu in een cruise en eet daarin 5500kcal om op onderhoud te zitten en dan nog val ik elke week iets af (voornamelijk vocht). Daarom ben ik ook benieuwd hoeveel kcal ik zal gaan moeten eten in m'n volgende test only blast, zal geen pretje worden denk ik.

Oké,
had over het aantal eiwitten icm AAS wel veel gevonden.
Maar niet over een toename in calorieën!

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan alleen spreken over voeding in een Test only kuur en dan gaat die 500 kcal boven onderhoud gewoon niet op. Ik had dan namelijk op rond 4200 kcal moeten zitten, maar ik zat uiteindelijk op 6500kcal om te kunnen groeien.
Zit nu in een cruise en eet daarin 5500kcal om op onderhoud te zitten en dan nog val ik elke week iets af (voornamelijk vocht). Daarom ben ik ook benieuwd hoeveel kcal ik zal gaan moeten eten in m'n volgende test only blast, zal geen pretje worden denk ik.

Dat heb ik dus ook. ALs ik net met een blast begin vliegt het gewicht er zo snel aan dat ik mijn kcal niet verhoog, niet wetende dat het vocht is en ik juist nog meer moet eten wil ik echt massa aankomen. Gelukkig toch nog 2.5kg aan spiermassa overgehouden maar het had meer kunnen zijn

Terug
Naar boven