- Waardering
- 7.382
Je mist ook niets, was superflauw

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mist ook niets, was superflauw

zo'n n00b moveIk was vooral actief rond '09-'12, jij een name-change gedaan of niet?

Oh daarom herkende ik je naam even niet meer! Moet weer even opwarmen
Oh daarom herkende ik je naam even niet meer! Moet weer even opwarmen
Ik heb een elite account nu en om te trollen super moderator erop gezet, lachen dat ze het zo laten staan.
Ik ben trots..

Zo veel cheaten en dan zo lean blijven. I hate you with the passion of a thousand suns![]()
Zo lean ben (lees: voel) ik nu niet..Zo veel cheaten en dan zo lean blijven. I hate you with the passion of a thousand suns![]()

Mwoah..opzich valt het mee. Als ik zie hoeveel cardio een maat van me nu doet die in de prep zit...dan moet ik me niet zo aanstellenIk denk dat de strafcardio die hij erin steekt om het te compenseren inmiddels een half leven bedraagt.. #datwiljeniet

Zo lean ben (lees: voel) ik nu niet..
Mwoah..opzich valt het mee. Als ik zie hoeveel cardio een maat van me nu doet die in de prep zit...dan moet ik me niet zo aanstellen![]()

True story..maar je moet wat als je zo'n vreetzak bent als ikElk uur cardio dat zich niet horizontaal afspeelt is een uur cardio teveel![]()
True story..maar je moet wat als je zo'n vreetzak bent als ik

Ik durfde de