ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Welke staaf? Alleen op pc versie zeker?I know, kon je ook er iets bij schrijven en altijd leuk om je staaf te zien groeien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke staaf? Alleen op pc versie zeker?I know, kon je ook er iets bij schrijven en altijd leuk om je staaf te zien groeien
Zou ik nooit doen. Een DBB zonder jou is geen dbb.Nee, ik wou jou bekeren tot de islam. Daar werd jij niet vrolijk van. Klaarblijkelijk ben ik nu hartstikke dood.

Waren meer balkjes die erbij kwamen maar Tis allemaal paar keer veranderd dus kweet het ook niet allemaal meer zo goed
En jij bent al 44Waren meer balkjes die erbij kwamen maar Tis allemaal paar keer veranderd dus kweet het ook niet allemaal meer zo goed
Het gezeur ten tijde van de eerste karma reset.Waren meer balkjes die erbij kwamen maar Tis allemaal paar keer veranderd dus kweet het ook niet allemaal meer zo goed

Nee want hij was de grootste zeurder na de reset
Klopt zeuren kan hij
Ja oud e
Dave Hawk zei:Voorlopig stop ik met posten op DBB...ben het met een aantal dingetjes niet eens en aangezien ik voor mijn plezier op een forum zit, wil ik het graag zo houden.
Nja ben zelf ook geen 18 meer.
Eind de 20?Nja ben zelf ook geen 18 meer.
Inb4 aan je gedrag te zien wel.
Hij is 30+

Ik stop ook met posten als iedereen het hier met elkaar eens is...Volgens mij was dat @Dave Hawk. Nooit meer gepost, de arme drommel.
Dave Hawk zei:Voorlopig stop ik met posten op DBB...ben het met een aantal dingetjes niet eens en aangezien ik voor mijn plezier op een forum zit, wil ik het graag zo houden.
Da's lang.

En gerimpeld
Ik zou er niet aan moeten denken om z’n moordwapen te hebben..

f**k you lol