Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goddammit, die tekening lijkt totaal niet op Rich Piana. Niet alleen heeft Rich Piana haar op zijn hoofd en vaak een baard, hij heeft ook fucking tattoo's over z'n hele armen en op z'n onderbenen. Does this cartoon figure even lift? Rich heeft veel grotere armen dammit!Wat als Rich Piana op een nederlandse powerlift wedstrijd zou zijn
![]()
Goddammit, die tekening lijkt totaal niet op Rich Piana. Niet alleen heeft Rich Piana haar op zijn hoofd en vaak een baard, hij heeft ook fucking tattoo's over z'n hele armen en op z'n onderbenen. Does this cartoon figure even lift? Rich heeft veel grotere armen dammit!
Bovendien staat hij niet alleen in een hoek, hij is hyper social, maakt altijd een praatje met iedereen. Right babe?
![]()
Wat zyde gy tot my, gy kleine duyvelspecht? Ik beveel ge er kennis van te neemen dat ik met lof ende goedkeuring een kaapersbrief heb gehad van Willem van Oranje ende betrokken ben geweest by talryke geheyme offensieven tegen Alva en de zyne, en zelfstandig meer dan drie honderden Spaansche galjoenen heb gekelderd. Ik ben gehard by den Watergeuzen en ben den beste schutter onder den Nederlandsche vlagge. Ge bent niet meer dan myn zoveelste doelwit. Ik zal u uyt myne gewest verwyderen met een nauwkeurigheid die de wereld nog nimmer aangechouwen had. Let op myn verdomde woorden! Gy denkt dat ge deze leuhgenpraat aan my kan verkoopen per postduyf? Gy had tweemaal moeten denken, cattengehspuys! In dezen tyd dat ik deze missive opstel, stuur ik opdracht naar myn geheymen samenstel van verspieders ende vloerduyven, verspreid door den Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden en wordt dezen postduyf gevolgd, dus ge kunt zich maar beter voorbereiden op den storm, geteisem. Den storm die het bedroevenden klyne ding dat gy uw leven noemt weg zal vaagen. Gy bent dood, kind. Ik kan overal, ten alle tyden zyn ende ik kan ge op zeven honderden wyzen doden, ende dat is slechts met myne bloten handen. Niet alleen zyt ik veelomvattend geoefend in den ongewapenden krygskunst, maar alsmede heb ik het voltallige arsenaal der Nederlandsche vloot ter myner beschikking ende ik zal dezen benutten om uwer lamlendigen achtereinde van het vastenland te vagen, gy klynen schobbejak. Als gy had geweten wat voor eene goddelooze vergelding uw 'geestige' missive teweeg zou brengen, had gy misschien op uwen tong gebeeten. Maar dat kon gy niet. Gy deed het niet ende nu zult ge de tol betalen, gy verdomde smeerkanis. Ik zal furie over u schyten en gy zult er in verzuypen. Ge zyt dood, hondsvod.
Ik weet niet wie je bent. Ik weet niet wat je wilt. Als je op zoek bent voor losgeld, kan ik je vertellen dat ik geen geld heb. Maar wat ik heb zijn een zeer bijzondere verzameling van vaardigheden, vaardigheden die ik heb over een zeer lange carrière verworven. Vaardigheden die mij een nachtmerrie voor mensen zoals jij. Als je mijn dochter nu laat gaan, zal dat het einde van alles zijn. Ik zal niet op uitkijken naar jou, ik zal je niet opzoeken. Maar als je dat niet doet, zal ik op zoek naar jou gaan, ik zal je vinden, en ik zal je vermoorden.