XXL Nutrition

Wat denken jullie hierover?

Tor

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
71kg
Vetpercentage
13%
Hallo iedereen,

Laatst had ik een post over wie er allemaal VEVA had gedaan en wat ze ervan vonden maar ik heb even na gevraagt verder en beveiliging dat lijkt me ook wel leuk.
aangezien je daar wel een diploma voor haalt en bij defensie grondoptreden niet lijkt mij dat ook verstandiger want als je geen diploma heb kom je nergens.
wil graag bodybuilden blijven en daarvoor heb ik wel voeding, supplementen etc nodig dus als ik na 2 jaar grondoptreden denk Na... dit is toch niks heb ik eigenlijk 2 jaar weggegooid en bij defensie is het veel cardio en dan verlies je massa ik heb natuurlijk nog niet veel massa maar dat groeit wel in 2-3 jaar als ik goed blijf eten en trainen.
Dit is hoe ik er over denk.
Maar hebben jullie hier enige meningen over?
Of iets dat aangeraden word aub laat een reactie achter

Na het verhaaltje 4 keer gelezen te moeten hebben:
Bij 1.81m en 60kg kan er weinig afbreken. En hoezo zou je niet kunnen trainen en iets aan je voeding doen?

• Topic Starter Topic Starter
Na het verhaaltje 4 keer gelezen te moeten hebben:
Bij 1.81m en 60kg kan er weinig afbreken. En hoezo zou je niet kunnen trainen en iets aan je voeding doen?

omdat ik van 6 tot 7 dan op school ben en onderweg van school naar school is dat nogal moeilijk en training bij defensie is ook niet super

Als je Defensie leuk vind moet je dat doen! Beveileling kan je namelijk altijd nog doen. Ik heb beveiliging op latere leeftijd gedaan omdat er weinig werk in de sportwereld was op dat moment en zo'n MBO4 diploma koste me 20weken waarbij ik een halve dag in de week naar school moest. Persoonlijk lijkt het mij dus zonde om dat als fulltime opleiding te doen (vraag me sowieso af hoe ze dat uitspreiden over 3jaar)

Zelf zat ik met hetzelfde probleem, ik was bezig bij het Korps Mariniers.
Ik wil(de) ook gaan voor spieropbouw en massa, en bij defensie
Is het enorm veel cardio. Toen ik daar kwam voor het eerst in Doorn. Nou daar lopen ook veel echt groten mannen rond! Dus ik denk dat er wel een middenweg is.
Succes!

Terug
Naar boven