MuscleMeat

Wat doe je als je de vader/moeder bent van een beest?

zo ik hem er op zette haalde ik hem er ook weer af!!!!!

als je een kind normaal opvoed dan zullen zulke dingen niet gebeuren. als het wel gebeurd heb je daar als ouder een ongelooflkijk groot aandeel in dus vind ik dat je met zn allen rond een ganaat moet gaan staan om zo de wereld een dienst te bewijzen. en JA als ik zelf zo ****ed up was zou ik dat ook doen...

verbannen uit mijn leven

Ik weet niet of jij kinderen hebt, maar langzaam martelen en levend verbranden als het je eigen kind is lijkt me straf en ondoenbaar voor elke vader.

als je je hele leven lang je uit de naad hebt gewerkt voor je kind, hem alles hebt gegeven wat je maar kon. En hij bedankt jou door ff de psycho uit te gaan hangen.
wees maar zeker dat ik hem zelf van kant maak.
Tenzij ik nog andere kinderen heb die me nodig hebben, dan zou ik hem gewoon volledig uit mn leven uitsluiten en wanneer die andere kinderen volwassen zijn, hem dan wss nog van kant maken.

als je een kind normaal opvoed dan zullen zulke dingen niet gebeuren. als het wel gebeurd heb je daar als ouder een ongelooflkijk groot aandeel in dus vind ik dat je met zn allen rond een ganaat moet gaan staan om zo de wereld een dienst te bewijzen. en JA als ik zelf zo ****ed up was zou ik dat ook doen...

Ik denk dat de moderne ethologische kennis wel al zo vergevorderd is heden ten dage dat we kunnen stellen dat dergelijk gedrag, en het meeste ander gedrag ook overigens, geen zak met de opvoeding te maken heeft, maar weldegelijk gewoon genetische grondvesten heeft.

Geen emotie meer mee en onterven.

Tja, je houdt onvoorwaardelijk van je kind, dus dit is echt een heeeele moeilijke vraag. Denk dat je er niet over kan oordelen, zonder het eerst mee te maken ;)

Ken wel een verhaal van mijn pa. Collega agent cq goede vriend van hem had een drugsverslaafde zoon die steeds dieper in het criminele circuit terecht kwam.
Dit is zowiezo al verschrikkelijk om mee te maken als ouder, maar als je ook nog eens een agent bent, valt daar natuurlijk nog moeilijker mee te leven. vooral omdat je in het dagelijks leven dit soort figuren een halt toe roept. Zoontje ""lief" deed ook alles om zijn pa door het slijk te halen omdat hij een agent was. Ik zeg was, omdat hij het op een gegeven moment niet meer trok en een pot beits leeg dronk om een eind aan zijn leven te maken.

Je kunt als ouder er niets aan doen als het in de genen van het kind zit

Tja, moeilijk. Uiteraard is het in 90% van dit soort gevallen de oorzaak opvoeding/misbruik/verwaarlozing van het kind. Maar ik ken ook figuren die zo goed opgevoed waren, verschrikkelijk lieve ouders hadden, maar toch op een gegeven moment geestelijk in de war raken (1 daarvan is zwaar schizofreen geworden).

Je kunt als ouder er niets aan doen als het in de genen van het kind zit

en van wie denk je dat het kind die genen geerfd heeft dan?:p

en het is wel erg makkelijk om de schuld over te dragen op zn genen. Tis gwn zn eigen keuze dat hij dit heeft gedaan,
waarschijnlijk wou hij na heel zn leven een nobody te zijn, erkend worden door de hele wereld, en dacht hij dat hij door dit te doen eeuwige roem zou verkrijgen.
Pech voor hem, want na enkele maanden/jaren zal er niet/amper nog over gesproken worden.

Tja, moeilijk. Uiteraard is het in 90% van dit soort gevallen de oorzaak opvoeding/misbruik/verwaarlozing van het kind. Maar ik ken ook figuren die zo goed opgevoed waren, verschrikkelijk lieve ouders hadden, maar toch op een gegeven moment geestelijk in de war raken (1 daarvan is zwaar schizofreen geworden).
Typisch iets wat dus in de enen zitten. Dit kun je dan ook moeilijk voorkomen eingelijk helemaal niet want ziek ben je tog al

Ben dit wel met je eens. Zijn ook mensen die uit een top gezinnetje komen en alles kregen enzo maar toch drugs gaan gebruiken later. Sommige dingen heb je als ouders toch niet in de hand.

en van wie denk je dat het kind die genen geerfd heeft dan?:p

en het is wel erg makkelijk om de schuld over te dragen op zn genen. Tis gwn zn eigen keuze dat hij dit heeft gedaan,
waarschijnlijk wou hij na heel zn leven een nobody te zijn, erkend worden door de hele wereld, en dacht hij dat hij door dit te doen eeuwige roem zou verkrijgen.
Pech voor hem, want na enkele maanden/jaren zal er niet/amper nog over gesproken worden.

Gedrag word door de genen grotendeels bepaald.
Ik kijk regelmatig progamma's over dit soort onderwerpen

Eigenlijk ben je dan de bron van dat addergebroed, dus eigenhandig afmaken en de samenleving er een grote dienst mee bewijzen. Maar ja zo zal je dan wel niet denken ;)

idd ouders plus kind in een kooi met leeuwen zetten is dan het beste. is de maatschappij weer een beetje minder vuil.

Gedrag word door de genen grotendeels bepaald.
Ik kijk regelmatig progamma's over dit soort onderwerpen

en wat is grotendeels? kan ik morgen dus enkel op een killingspree gaan als het vooraf al in mn genen zat of hoe zit dat dan?

waar kijk je trouwens zulke programmas? national geographic ofzo? want lijkt me wel interessant:)

Terug
Naar boven