groent7
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet of jij kinderen hebt, maar langzaam martelen en levend verbranden als het je eigen kind is lijkt me straf en ondoenbaar voor elke vader.
als je een kind normaal opvoed dan zullen zulke dingen niet gebeuren. als het wel gebeurd heb je daar als ouder een ongelooflkijk groot aandeel in dus vind ik dat je met zn allen rond een ganaat moet gaan staan om zo de wereld een dienst te bewijzen. en JA als ik zelf zo ****ed up was zou ik dat ook doen...

zo ik hem er op zette haalde ik hem er ook weer af!!!!!

als je een kind normaal opvoed dan zullen zulke dingen niet gebeuren. als het wel gebeurd heb je daar als ouder een ongelooflkijk groot aandeel in dus vind ik dat je met zn allen rond een ganaat moet gaan staan om zo de wereld een dienst te bewijzen. en JA als ik zelf zo ****ed up was zou ik dat ook doen...
Je kunt als ouder er niets aan doen als het in de genen van het kind zit

Typisch iets wat dus in de enen zitten. Dit kun je dan ook moeilijk voorkomen eingelijk helemaal niet want ziek ben je tog alTja, moeilijk. Uiteraard is het in 90% van dit soort gevallen de oorzaak opvoeding/misbruik/verwaarlozing van het kind. Maar ik ken ook figuren die zo goed opgevoed waren, verschrikkelijk lieve ouders hadden, maar toch op een gegeven moment geestelijk in de war raken (1 daarvan is zwaar schizofreen geworden).
Tja, moeilijk. Uiteraard is het in 90% van dit soort gevallen de oorzaak opvoeding/misbruik/verwaarlozing van het kind. Maar ik ken ook figuren die zo goed opgevoed waren, verschrikkelijk lieve ouders hadden, maar toch op een gegeven moment geestelijk in de war raken (1 daarvan is zwaar schizofreen geworden).
stelt de zaak wel in een ander licht. is een groot verschil tussen een 'normaal' iemand die ff op een rampage gaat en iemand met een geschiedenis van mentale stoornis

en van wie denk je dat het kind die genen geerfd heeft dan?
en het is wel erg makkelijk om de schuld over te dragen op zn genen. Tis gwn zn eigen keuze dat hij dit heeft gedaan,
waarschijnlijk wou hij na heel zn leven een nobody te zijn, erkend worden door de hele wereld, en dacht hij dat hij door dit te doen eeuwige roem zou verkrijgen.
Pech voor hem, want na enkele maanden/jaren zal er niet/amper nog over gesproken worden.
Eigenlijk ben je dan de bron van dat addergebroed, dus eigenhandig afmaken en de samenleving er een grote dienst mee bewijzen. Maar ja zo zal je dan wel niet denken![]()
Gedrag word door de genen grotendeels bepaald.
Ik kijk regelmatig progamma's over dit soort onderwerpen

idd ouders plus kind in een kooi met leeuwen zetten is dan het beste. is de maatschappij weer een beetje minder vuil.