XXL Nutrition

Wat doe je als je de vader/moeder bent van een beest?

haha dacht ook dat je bedoelde, dat je een kind op de wereld zou zetten die ****ing groot en sterk is!

Stel je hebt een zoon, je hebt hem liefde gegeven en hem opgevoed. Je zag hem spelen met zijn soldaatjes in zijn kindertijd, en troostte hem als hij verdrietig was. Je hebt alles gedaan wat een goede vader/moeder moet doen en als hij 20 is vermoord hij kinderen in een kinderdagverblijf.
Hoe voel je je?
Wat is je verdere houding tegenover hem? Wil je niets meer met hem te maken hebben of blijf je hem steunen, zonder dat je zijn misdaden kan goedkeuren uiteraard, maar gewoon vanuit het feit dat het je vlees en bloed is.
Diegenen die kinderen hebben zullen hier gemakkelijker op kunnen antwoorden uiteraard, en aan diegenen die nog geen zoon hebben wil ik vragen eerst goed na te denken en niet onmiddellijk impulsief te reageren.
Mijn persoonlijke antwoord is:
Ik zou het afschuwelijk vinden dat mijn zoon zoiets zou doen en ik zou hem voortaan anders bekijken dan voorheen, maar...ik zou hem niet laten vallen want het is mijn vlees en bloed.

Ik zou men eigen zoon de nek om draaien, ik heb hem het leven gegeven en kan het ook zo weer afnemen!

Ik zou zowiezo al een serieus gesprek met mijn eigen zoon hebben als hij al enig sinds interesse zou tonen in het zich kleden als een jeanette ala marlyn manson :rolleyes: :yarly:

Terug
Naar boven