MuscleMeat

Wat doe je als...

"Meneer de beveiliger, ik wordt aangerand door een jongen. Ik heb hem er al op gewezen dat ik hier niet van gediend ben, maar hij blijft maar tegen mijn rug aanrijden. Kunt alstublieft tegen hem zeggen dat dit ongepast gedrag is, waarop sancties kunnen volgen?"

Iets in die geest hoor ik wel een paar keer per weekend ja...meestal chickies btw.

Verkapte kijk mij eens uitsmijter zijn post?? :)

Dan ga ik gewoon op mijn beurt steeds dichter tegen hem gaan staan. :dunno:

Vrijwel altijd optie 1.

als hij dat doet moet je gewoon een beetje contact met hem zoeken en zeggen hoe homo je wel niet bent.
kijken of hij nog lang naast je broekspijp staat

de hint begrijpen en hem mee naar huis nemen:ds:

Ik versier zijn vriendin.

so-much-win.jpg - 417258

[afbeelding niet meer beschikbaar]

IK ben degene die meestal steeds dichter tegen je aan komt staan :trollface:

ik zou hem bij zijn haren pakken en dan keihard zijn hoofd op de bar blijven beuken tot hij bewusteloos is en daarna inderdaad hoppa!:hornyna:
skinnie ook weer blij:)

Even wegduwen en vervolgens....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik sta altijd met me rug tegen de muur....

JWT

Ik heb dit meegemaakt en toen heb ik die kerel vriendelijk op een nette, verbale manier verzocht om ermee te stoppen. Toen kreeg ik een woordenvloed over me heen met woorden die ik hier niet ga herhalen (omdat het verboden is, hehe). Toen ik niet bang van hem werd gaf hij me een bitchslap en begon ik hem onbewust door die actie uit te lachen. Toen probeerde hij me te hoeken, maar hij was denk ik te dronken om me goed te raken. Hij is toen door een uitsmijter buiten gegooid. Gezellig hoor, uitgaan tussen de randdebielen die alleen maar ruzie zoeken.

Waarom heb je hem niet gelijk het licht in zn ogen uitgeslagen na die bitchslap ???

Terug
Naar boven