AndroidHealthClinic

Wat doe JIJ het laatste voor je je nest induikt

Discovery kijken, en eten.

Een hoop stront leggen op m'n bedrand, bij voorkeur diaree. Maar dan liever over de vloer.

kwark vreten en me mond spoelen

de tv uitzetten

(kijk altijd vanuit bed tv :))

nog eens alles goed uitrekken :cool:

allebei misschien :D

schijten,rukken, pissen, kwijlen
niet noodzakelijk in die volgorde

Scharrel wegbrengen, shake eten achter pc om nog wat forums na te lopen, tanden poesten, slapen.

Mocht punt 1 wegvallen dan uiteraard 'rukken' tussen de laatste 2 punten in. :thumbup:

slaappillen, yoghurt, pissen, slapen

^ die jongen heeft gewoon veel te veel energie ;)

Als ik 'rukken' zou zeggen, zou ik niet erg origineel zijn. Zeg jongens wat doen jullie eigenlijk met je kwakje? Laat je je leger een eenzame dood sterven, of mogen ze de nacht nog doorbrengen in je warme nestje?

Als ik 'rukken' zou zeggen, zou ik niet erg origineel zijn. Zeg jongens wat doen jullie eigenlijk met je kwakje? Laat je je leger een eenzame dood sterven, of mogen ze de nacht nog doorbrengen in je warme nestje?

Whaha, jij spuit je broek vol en gaat vervolgens slapen?:p

Ontopic:

Meestal ff achter de PC zitten en dan naar bed, (strip)boekje lezen, slapen.

kwark eten, tandenpoetsen, kleren uit, rukken, karma checken op dbb, tv uit, nog een keer karma checken, nieuws checken (meestal duurd het dan nog een uur zoals nu), en dan kom ik eindelijk tot het punt dat ik mn laptop uit doe, en lichtje uit natuurlijk, en dannnnn deken goed neer leggen over me heen, knuffels tegen me aan drukken, en dan slapen.

Terug
Naar boven