Fitness Seller

Wat doe JIJ het laatste voor je je nest induikt

de laatste twee dagen bij de japanse bovenburen aanbellen, dat die kinderen moeten kappen met herrie maken:

oeroesakoete nemoerenaj-n des...verdomme! :mad:

het enigste wat dat wijf doet is lachen en ja knikken, en hai zeggen, durf haast te wedden, als ik me pik uit m'n broek trek en zeg:
"you sucky licky ten dollars, me love you long time", dat ik een blowjob ervaring rijker ben :p

de laatste twee dagen bij de japanse bovenburen aanbellen, dat die kinderen moeten kappen met herrie maken:

oeroesakoete nemoerenaj-n des...verdomme! :mad:

het enigste wat dat wijf doet is lachen en ja knikken, en hai zeggen, durf haast te wedden, als ik me pik uit m'n broek trek en zeg:
"you sucky licky ten dollars, me love you long time", dat ik een blowjob ervaring rijker ben :p

:roflol: durf je niet

Pissen en meestal ook nog een keer nadat ik er ff inlig

Kwark vreten , dan pissen en dan me nest in..

• Topic Starter Topic Starter
Veel kwarkers voor bed gaan.

vraag me af of de meeste ook nog tanden poetsen als ze hebben gegeten.

ff tv kijken vanuit mijn bed, soms er nog een slinger aan geven want dan val ik sneller in slaap.

Als ik 'rukken' zou zeggen, zou ik niet erg origineel zijn. Zeg jongens wat doen jullie eigenlijk met je kwakje? Laat je je leger een eenzame dood sterven, of mogen ze de nacht nog doorbrengen in je warme nestje?

ik neem altijd een plastic weggooibekertje mee en daar doe ik dan een paar dagen mee:cool:

Laat je die shit gewoon stollen op je kamer?

Terug
Naar boven