Fitness Seller

Wat doen jullie tussen de sets?

Status
Niet open voor verdere reacties.
kontvingere

Aan lekkere k*tjes denken.

op twitter kijken,praten met bekenden,beetje rondkijken

scheten laten terwijl me maat bezig is. l0l0l0l0

Lekkere chicks aanstaren :wanker:

Sta je te flexen voor de spiegel?

Ja. :)

Beetje flexen, beetje ijsberen, water drinken, zweet afvegen..

op twitter kijken,praten met bekenden,beetje rondkijken

Ik heb toch wel zo'n hekel aan mensen die trainen met hun telefoon. :mad: Dan ben je mentaal totaal niet bezig met je work out. Maar goed, de mensen die met hun telefoon spelen tijdens een training zijn vaak ook superdudes die toch niks berijken met dat revalideren wat ze trainen noemen.

Ik doe dit tijdens mijn rust, met mijn trainingsmaatje:

P23c2.gif

Mezelf in de spiegels bewonderen, muziek op de ipod doorspoelen naar de climax stukjes waar je keihard op kan pompen, LIGHTWEIGHT! :sd:

Ja. :)

Beetje flexen, beetje ijsberen, water drinken, zweet afvegen..

Ik heb toch wel zo'n hekel aan mensen die trainen met hun telefoon. :mad: Dan ben je mentaal totaal niet bezig met je work out. Maar goed, de mensen die met hun telefoon spelen tijdens een training zijn vaak ook superdudes die toch niks berijken met dat revalideren wat ze trainen noemen.

Ik gebruik mijn telefoon als trainingslog (Jefit), handiger dan een stukkie papier

op adem komen de tranen uit mn ogen weg wrijven mn evenwicht hervinden danwel wachten tot ik geen sterretjes meer zie en wachten tot de pijn gezakt is

Ik doe elke dag het geluid van een ander dier na. Tussen de sets probeer ik dan te verbeteren wat ik voor de vorige set gedaan had. Gaat best goed, al zeg ik het zelf.

Op adem komen, zweet afdrogen, extra schijven bijsteken, chickies checken, praatje maken met andere mensen uit het krachthonk ..

Edit: Praatje enkel als ze ook niet bezig zijn. Ik haat mensen die beginnen te praten midden in mijn setje!

was je nu bij de pinguin?

Wat drinken,denken aan de volgende set en verder wat voor me uit staren (dit alles in 1 minuut):)

Water drinken en nadenken of de vorige set goed gegaan was en wat ik eventueel kan verbeteren bij de volgende set.:cool:

Water drinken, ijsberen, trainingsmaat opfokken / spotten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven