MuscleMeat

Wat doen jullie tussen de sets?

Status
Niet open voor verdere reacties.
bijkomen en wachten tot ik geen sterretjes meer ziet:)

Ja. :)

Beetje flexen, beetje ijsberen, water drinken, zweet afvegen..

Ik heb toch wel zo'n hekel aan mensen die trainen met hun telefoon. :mad: Dan ben je mentaal totaal niet bezig met je work out. Maar goed, de mensen die met hun telefoon spelen tijdens een training zijn vaak ook superdudes die toch niks berijken met dat revalideren wat ze trainen noemen.

Ik heb er zelf ook een hekel aan... maar niet dat ik na elke set op me phone zit...

rust tussen de sets is voor homo's

maar als ik dan toch rust neem: drinken schijven sjouwen, zitten, zweet af vegen

en wat nog niet voorbij gekomen is: rekken/strekken (meestal bij beenoefeningen)
En goed opletten of ik iets zie voor citaten van verstandlozen/wat vind jij irritant in de sportschool

2min pauze, even rond kijken, wat drinken en denken waarom het fout liep in mijn relatie(3jaar samen net gedaan). Tenzij ik met mijn training buddy ben, dan wat praten en lachen met studentjes die met hun stokjes en hun borst vooruit lopen alsof ze breed zijn terwijl ze maar 1x per week gaan "trainen" haha

Mijn zoontje en ik trainen altijd samen, dus tussen de sets door geef ik hem wat aandacht en kan hij daarna verder met z'n mini-dumbbells.

Soms ga ik tussen setjes door opruimen... weet niet waarom, beetje gewichten rechthangen, Dumbbells op hun plek leggen...

Weet eigenlijk niet waarom :D

Masturberen:D

Volgende fles bier opentrekken.

mn maat aanmoedigen, water drinken, magnesium op handen doen.

water drinken, muziek luisteren, praten als ik een trainingsmaat meeheb ;)

Voortgang bijhouden in Gym Buddy (iPhone). Bar- of dumbbell preppen voor volgende (zwaardere) set. Water drinken. Concentreren en ademhaling. Dus..

Ijsberen, mezelf bewonderen en strechen

,, muziek harder zetten en terug op mijn nummer zodat iederen kan meegenieten en net zo cool als mij worden
En natuurlijk die mannetjes weer terug onder het zeil schoppen als ze klaar zijn met mijn veters strikken

op bankje zitten en voorbereiden op volgende set..

Verschillend. Als ik uitgeput ben blijf ik zitten :P en anders loop ik 'n rondje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven