MuscleMeat

Wat doen jullie tussen sets?

Steiner

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Vooral bedoeld voor de mensen die thuis trainen, en dus tussen de sets niet iemand hebben om even een babbeltje mee te slaan!

Wat doen jullie zoal tijdens het rusten tussen jullie sets?

Ik heb meestal iets om te puzzelen mee ofzo: een sudoku, kruiswoordraadsel, futoshiki of zo van die dingen. Leid mijn gedachten wel even af, waarna ik terug kan knallen! :D

Rusten?

als ik train ben ik in me eigen wereld,, mp3 op met angerfist ofzo, en heel erg gefocust

dat traint voor mij het fijnst, niemand die iets zegt of vraag(fitnessbegeleider) en gewoon knallen,

mezelf mentaal vorbereiden op de volgende set.

geloof me puzzelen, lesen of dergelijk lijd af van waar je eigenlijk mee bezig zou moeten zijn...en dat is je training.

Vooral bedoeld voor de mensen die thuis trainen, en dus tussen de sets niet iemand hebben om even een babbeltje mee te slaan!

Ik heb meestal iets om te puzzelen mee ofzo: een sudoku, kruiswoordraadsel, futoshiki of zo van die dingen. Leid mijn gedachten wel even af, waarna ik terug kan knallen! :D

30seconde rust is genoeg hoor, als je dan je pen en je boekje hebt gepakt moet ke al weer beginnen

hoe lang rust jij???

Meer gewicht op de stang leggen

gewicht bijvullen of verwisselen, drinken en ff uithijgen...:D
Train 2 keer per week thuis in homegym.

d

fappen

Beetje aftrekken. Of iets uit me neus halen.

wa water drinken ,schijven erbij,effe bijkomen

Rusten...

What else?

:roflol:

Volgende keer moet je eens proberen je zelf te ppen word je lenig van.

Pissen in de gootsteen is toch wel het lekkerste om te doen dan. Sinds ik dat op de sportschool doe, train ik ook thuis.

1-2 minuten rust dacht ik zo ?

gewoon ff zitten.. denken over de volgende set
zoveel tijd zit daar toch niet tussen ?

Terug
Naar boven