MuscleMeat

Wat doen jullie tussen sets?

water drinken!

lol.. die sudoku is wel classic..

hoe kom je erop..

Aan de pull-up stang hangen voor wat spine decompression. Dan loop ik terug en ga ik in het squat rack zitten en zit wat voor me uit te staren.

Zelfde als iedereen: Water drinken, eventueel gewicht verhogen, paar keer flink zuchten, wat voor me uit staren en dan weer gas erop!

seriously... ik hijg uit, ik loop naar de andere kant van de gym, neem een slokje water en loop terug, zit wat dom voor me uit te staren en maak me klaar voor de volgende set.

Precies, even een slokje water ... gedachte op 1 ding focussen en dan uitvoeren.

rusten/drinken
gewicht veranderen voor de volgend set...

Me chickies smsen en boos kijken natuurlijk!

Oh ja en even een notitie maken in mijn notitieblokje.

even lullen met trainingsmaatje, slokje water, even pissen als het nodig is... en wachten tot hij zen setje gedaan heeft

als je alleen bent is het wel zuur, dan verveel je je de cholera tijdens de setjes door

Fax uit darmstad versturen, dat komt vrij vaak voor als ik hard aan het trainen ben. Ik zeg altijd maar zo, wat erin gaat moet er ook weer uit.

water drinken, rusten en eventueelk m'n trainingsmaat spotten..

dbb onder spammen, heb een computer in m'n homegym die tevens fungeerd als muziek systeem.

c**k push-ups.

Sudoku -> hoelang neem jij wel rust? Echt een mooie. Meestal hang ik er wat gewicht bij, zet ik mijn volgende oefening klaar drink ik iets en naaturrlijk moet ik eerst wat uithijgen

In het begin had ik moeite met 1 goede rep. Nu maak ik 4 x 8 full reps.

Terug
Naar boven