AndroidHealthClinic

Wat doen jullie tussen sets?

ik praat soms met anderen tussen trainingsets, of ik ga water drinken......
;)

Ik drink water, luister wat muziek en zoek op hoeveel reps ik de vorige keren met dat gewicht heb gedaan en probeer dat dan te verbeteren.

-Boekje invullen & checken
-Gewichten hersteken
-Rusten en wat drinken tot hartslag wat naar beneden is
-Boertje laten en soms een scheet erbij

- aan mijn zakharen krabben
- balletje uit mijn neus wegschieten
- bovenlichmaam vrijmaken en kijhard posen voor de spiegel
- onderlichaam vrijmaken....*schop* ohhh einde training alweer.., weer een nieuwe studio zoeken :(

Dom voor me uit zitten kijken.

Zoiets.

Thuis: internetten, muziek luisteren, tv kijken, klusjes doen. Sportschool: praatjes maken, muziek luisteren, kijken wat andere mensen aan het doen zijn.

Effe mijn cockring verwisselen!

Nee dan ben ik me aan het voorbereiden op mijn volgende set, jezelf oppeppen, gek maken, tegen jezelf zeggen dat je potverdomme die extra rep eruit perst. Lekker muziekje op mijn kop en gaan, lekker in mijn eigen wereldje.

En als je dan toch thuis traint zet dan een training van Coleman op ofzo, dan kun je onder het rusten daar naar kijken, motiveert ook vast wel.

mezelf ergeren aan oude mannen met dikke buiken

M'n buik laten zien aan blagen

gewichten klaarleggen en doorpompen . ik snap niet hoe je je kunt vervelen tussen sets door daar heb je toch geen tijd voor ? als ik te lang over m'n training doe dan word ik lui en moe , ik heb gemerkt dat als ik wat doordoe met m'n training ik veel meer energie overhoud tot het einde van de workout

Vooral bedoeld voor de mensen die thuis trainen, en dus tussen de sets niet iemand hebben om even een babbeltje mee te slaan!

Wat doen jullie zoal tijdens het rusten tussen jullie sets?

Ik heb meestal iets om te puzzelen mee ofzo: een sudoku, kruiswoordraadsel, futoshiki of zo van die dingen. Leid mijn gedachten wel even af, waarna ik terug kan knallen! :D

:roflol:

30sec. nutteloos voor mijn uitstaren en afvragen waarvoor we dit allemaal doen:D:D om daarna weer keihard te pompen..

Tussen de sets door kom ik op adem. En ik speel met mn lul.

idem
tussen de sets door kom ik op adem en speel ik met Lauw's lul

Overigens, ik snap niet dat de topicstarter kan gamen/puzzelen tussen de sets door hoor..

Als ik zwaar en goed train, dan kan ik echt niet op knopjes drukken tussen de sets door of aan een sudoku puzzel werken hoor, want me handen trillen dan als een gek en me aderen zijn opgezwollen. (serieus)

Overigens zijn sudoku puzzels wel verslavend, maar niet tijdens training ;)

• Topic Starter Topic Starter
Sudoku -> hoelang neem jij wel rust? Echt een mooie. Meestal hang ik er wat gewicht bij, zet ik mijn volgende oefening klaar drink ik iets en naaturrlijk moet ik eerst wat uithijgen

Doe zo een ganse training over 1 sudoku ofzo hoor :D

Maar het helpt gwn om men gedachten ff af te leiden, om daarna trug keihard te knallen!!

Terug
Naar boven