AndroidHealthClinic

wat doen met restant winny?

Bezoekers in dit topic

belasting op mn lever ben ik niet egt bang voor. heb een tijdje op 70 mg per dag gedaan en had nergenst last van...

maarja ik ben tog koppig want ga tog beginnen volgende week 30mg voor 20 dagen.

helpt het wel dan prima. helpt het niet dan ook prima toch?

:roflol:
 
Het beste is gewoon 90mg per dagen pakken.
 
Gozer...Je vraagt om advies. Je krijgt hele goeie en netjes gebrachte adviezen.
Vervolgens ga je lopen blèren als een klein kind...
 
20mg/dag onderstuening ? 20mg per dag is net dezelfde kuur als 100mg/dag? alleen minder gedoseerd. Waarom dit topic als je naar niemand van ons luisterd?
 
Leverproblemen merk je ook niet, stomkop.
 
belasting op mn lever ben ik niet egt bang voor. heb een tijdje op 70 mg per dag gedaan en had nergenst last van...

maarja ik ben tog koppig want ga tog beginnen volgende week 30mg voor 20 dagen.

helpt het wel dan prima. helpt het niet dan ook prima toch?
Ja want een vette lever ''voel'' je wel he kerel.
20 dagen op 30 mg :D. Kan je beter 6 weekendjes doorzakken op whisky.
Heb je evenveel massa bij en evenveel stress op je lever.
 
Dit kan gewoon niet serieus zijn gasten.
 
belasting op mn lever ben ik niet egt bang voor. heb een tijdje op 70 mg per dag gedaan en had nergenst last van...

maarja ik ben tog koppig want ga tog beginnen volgende week 30mg voor 20 dagen.

helpt het wel dan prima. helpt het niet dan ook prima toch?
heb je je bloed in die tijd ook geprikt? zo nee kan je er ook niks over zeggen.

70 mg is overigens niet zo extreem hoor.
 
Heftig topic dit!!:) ik zou 60mg winstol tabs injecteren in je halsslagader en daarnaast 1000mg test mengen door je brinta.
 
Je kan best meer dan 50mg per dag nemen maar niet oraal, boven de 50 anaal innemen altijd en niet vergeten na te kuren.
 
Ik stel gewoon een vraag. domme vragen bestaan niet. alleen domme antwoorden. dat us wat jullie reply's bevestigt...

Ik voel me niet gedisst jullie hebben niks op mij.

Ik ga 30 mg per doen voor 20 dagen. u mad?

Wat betreft leverproblemen... stel je niet aan meisje

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 10:21 ----------

Heftig topic dit!!:) ik zou 60mg winstol tabs injecteren in je halsslagader en daarnaast 1000mg test mengen door je brinta.

Ben jij 31?? Je maakt grappen als een homofiele 12 jarige.
 
20mg is geen kuur. het is als ondersteuning. of je achterlijk(XD) bent, of gewoon ignorigant weet ik niet. maar het stond toch duidelijk in de openingspost. beter lezen voordat je rare dingen begint te roepen battie boy.

je snapt niets van AAS hea? alleen omdat je een lage dosering neemt wilt het niet zeggen dat je het geen kuur mag noemen... BTW ignorigant is geen woordt. je bedoelt vast het engelse Ignorant en ja dat is wat jij bent jonge, want alleen al omdat het een lage dosering is kan je ook niet zeggen dat je het als ''ondersteuning'' kan gebruiken... je neemt een winny kuur of je neemt geen kuur, er is geen domme hersenloze achtelijke tussen weg wat jij hier probeert te beschrijven. je opent een topic en vraagt om advies, die krijg je heel netjes. je hoeft er niets mee te doen, maar om advies van andere gerespecteerde leden belachelijk te lopen maken door ronduit poep te praten over hoe ****ing cheap je wel niet bent en je uiterste IQ van lager dan een aap te laten zien is geen reden om een topic te openen. je hoeft niets te doen met ander mans advies, maar ga die dan ook niet belachelijk maken.

en domme vragen bestaan niet nee, alleen maar de domme mensen die ze stellen.

BTW lees je in over AAS want jij hebt dat zeker weten nodig. en probeer ook te begrijpen dat je je niet perse slecht hoeft te voelen als er iets mis is met je lever. wanneer je het merkt is het eaarschijnlijk te laat.
 
Laat lekker gaan jongens, hij vraagt om advies maar heeft van te voren al een besluit gemaakt. Stop wasting your time
 
je snapt niets van AAS hea? alleen omdat je een lage dosering neemt wilt het niet zeggen dat je het geen kuur mag noemen... BTW ignorigant is geen woordt. je bedoelt vast het engelse Ignorant en ja dat is wat jij bent jonge, want alleen al omdat het een lage dosering is kan je ook niet zeggen dat je het als ''ondersteuning'' kan gebruiken... je neemt een winny kuur of je neemt geen kuur, er is geen domme hersenloze achtelijke tussen weg wat jij hier probeert te beschrijven. je opent een topic en vraagt om advies, die krijg je heel netjes. je hoeft er niets mee te doen, maar om advies van andere gerespecteerde leden belachelijk te lopen maken door ronduit poep te praten over hoe ****ing cheap je wel niet bent en je uiterste IQ van lager dan een aap te laten zien is geen reden om een topic te openen. je hoeft niets te doen met ander mans advies, maar ga die dan ook niet belachelijk maken.

en domme vragen bestaan niet nee, alleen maar de domme mensen die ze stellen.

BTW lees je in over AAS want jij hebt dat zeker weten nodig. en probeer ook te begrijpen dat je je niet perse slecht hoeft te voelen als er iets mis is met je lever. wanneer je het merkt is het eaarschijnlijk te laat.

Cool story bro

Bedankt voor je reactie
 
Mwa, 20mg per dag is nog wel te doen tijdens een cut om massa te behouden. Winny is een goede stikstof spaarder.

Bulken zou ik er niet op doen, zeker niet als je al 70mg gedoseerd hebt.
 
Ik stel gewoon een vraag. domme vragen bestaan niet. alleen domme antwoorden. dat us wat jullie reply's bevestigt...

Ik voel me niet gedisst jullie hebben niks op mij.

Ik ga 30 mg per doen voor 20 dagen. u mad?

Wat betreft leverproblemen... stel je niet aan meisje

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 10:21 ----------



Ben jij 31?? Je maakt grappen als een homofiele 12 jarige.

haha 31? je kan ook al niet rekenen he! keep up the goodwork lelijkerd!!
 
Ik buig mij hoofd in schaamte...
 
Ik stel gewoon een vraag. domme vragen bestaan niet. alleen domme antwoorden. dat us wat jullie reply's bevestigt...

Ik voel me niet gedisst jullie hebben niks op mij. (komma na gedisst)

Ik ga 30 mg per doen voor 20 dagen. u mad? (per doen? Really!!?)

Wat betreft leverproblemen... stel je niet aan meisje (komma vóór meisje)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 10:21 ----------



Ben jij 31?? Je maakt grappen als een homofiele 12 jarige.


Jij zou weten hoe het is om een homofiele 12-jarige te zijn ;)

Do NOT twist the facts plz! De "gezegde" is als volgt:
Domme vragen bestaan niet, wel domme mensen die ze stellen. Dat is wat jouw replies bevestigEN.
 
Aan zijn spelfouten zie je gewoon al dat het een marginaal figuur is.
 
Het feit dat jullie lopen te zeiken om mijn interpunctie en typfouten zegt genoeg.
Als je in discussie wilt prima, maar blijf dan bij het onderwerp en ga niet lopen mierennken.

Gooi deze topic maar dicht. of wilt er nog iemand proberen me te kwetsen? Hahaha

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:26 ----------

Ik buig mij hoofd in schaamte...

Snap ik

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:28 ----------

Mwa, 20mg per dag is nog wel te doen tijdens een cut om massa te behouden. Winny is een goede stikstof spaarder.

Bulken zou ik er niet op doen, zeker niet als je al 70mg gedoseerd hebt.

Jaa daar heb je misschien gelijk. vond het niet eens zon slecht idee. maar blijkbaar moet je flinke spuiten zetten of 100 mg per dag gooien wil je hier de internet hero uithangen..
 
Back
Naar boven