Fitness Seller

wat doen met restant winny?

Bezoekers in dit topic

als je het percee toch wilt doen kan het maar op 1 manier anders werkt het niet op 20 mg > stamp alle pillen tot poeder , maak hier een vette lijn van en hoppa in 1x je neus in !
weet zeker dat je er een paar uur hard en strak bijstaat :hamer:
 
:roflol:uiterst vermakelijk
 
als je het percee toch wilt doen kan het maar op 1 manier anders werkt het niet op 20 mg > stamp alle pillen tot poeder , maak hier een vette lijn van en hoppa in 1x je neus in !
weet zeker dat je er een paar uur hard en strak bijstaat :hamer:

Nah dan loop ik wekenlang te kaakschaatsen bro
 
Nah dan loop ik wekenlang te kaakschaatsen bro
Mensen zoals jij geven het negatief beeld aan anabolengebruikers.
Als een buitenstaander jouw bezigziet denkt diegene dat elke bodybuilder zo is. Jammer genoeg.
 
Het feit dat jullie lopen te zeiken om mijn interpunctie en typfouten zegt genoeg.
Als je in discussie wilt prima, maar blijf dan bij het onderwerp en ga niet lopen mierennken.

Gooi deze topic maar dicht. of wilt er nog iemand proberen me te kwetsen? Hahaha

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:26 ----------



Snap ik

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:28 ----------



Jaa daar heb je misschien gelijk. vond het niet eens zon slecht idee. maar blijkbaar moet je flinke spuiten zetten of 100 mg per dag gooien wil je hier de internet hero uithangen..

De kosten (lichamelijk, je bent langer aan het nakuren dan on) wegen dan gewoon niet op tegen de baten. Wat is precies de reden dat je niks bij wil kopen of gewoon wat je nu hebt aan iemand anders wil verkopen? Oh en je topic kan je gewoon zelf sluiten hoor. Boven aan dit topic klikken op topic opties > sluiten
 
Mensen zoals jij geven het negatief beeld aan anabolengebruikers.
Als een buitenstaander jouw bezigziet denkt diegene dat elke bodybuilder zo is. Jammer genoeg.

Mensen mij bezig zien? Je hebt geen idee wie ik ben. geen idee wat ik doe en geen idee waar ik vandaan kom.

Ik maakte een grapje. je doet alsof ik je moeder heb verkacht.... gevoelige beta gappie

Je loopt gewoon te bitchen omdat je wilt bitchen. Prima, maar ga niet opeens doen alsof je me kent. en praten over 'wij' bodybuilders alsof je 1 of andere pro bent

topic gaan dicht

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 14:08 ----------

De kosten (lichamelijk, je bent langer aan het nakuren dan on) wegen dan gewoon niet op tegen de baten. Wat is precies de reden dat je niks bij wil kopen of gewoon wat je nu hebt aan iemand anders wil verkopen? Oh en je topic kan je gewoon zelf sluiten hoor. Boven aan dit topic klikken op topic opties > sluiten

De reden is omdat het trainen op de 2e plek komt nu. heb mijn oude hobby/sport terug opgepakt. was er een tijdje vantussen wegens opstapelende blessures en kosten. Motorsport. risicosport dus en behoorlijk prijzig ;)

Gr
 
Mensen mij bezig zien? Je hebt geen idee wie ik ben. geen idee wat ik doe en geen idee waar ik vandaan kom.

Ik maakte een grapje. je doet alsof ik je moeder heb verkacht.... gevoelige beta gappie

Je loopt gewoon te bitchen omdat je wilt bitchen. Prima, maar ga niet opeens doen alsof je me kent. en praten over 'wij' bodybuilders alsof je 1 of andere pro bent


topic gaan dicht
---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 14:08 ----------



De reden is omdat het trainen op de 2e plek komt nu. heb mijn oude hobby/sport terug opgepakt. was er een tijdje vantussen wegens opstapelende blessures en kosten. Motorsport. risicosport dus en behoorlijk prijzig ;)

Gr

jonge had je gewoon beter je bek moeten houden en niet zo hoeven te reageren! niemand hoeft je zielige verhaal te horen van waar je komt. niemand is geïnteresseerd in je zielige levens verhaal. je hebt je antwoord hou je bek en maak maar een andere account aan want alles wat je voortaan zegt/post/vraagt gaat niemand een antwoord opgeven!
 
Wouw.. heb dit topic helemaal gemist haha

Soms vraag ik me af hoe mensen zo'n mega tunnel visie kunnen ontwikkelen.

Luister. Lees je topic nog eens goed door en bekijk het advies heel goed. Lees vervolgens op internet zoveel mogelijk over winstrol (stanozolol) kuurtjes. Dan zul je de conclusie trekken dat de gegeven adviesen kloppen.

20mg per dag ga je niets van merken. Punt.

Ik zeg. Ga lekker bulken tot je gewenste gewicht. Dan flink cutten met winny op 50mg/dag voor 6 of 8 weken. Doe het nou maar zo en je zult ons dankbaar zijn achteraf.
En als je echt niet wilt kuren, gooi dan alles weg.

Succes
 
Nee. Om op deze lage doseringen de winny te gebruiken om te bulken heeft geen enkele zin. Als je hiermee ook nog je eigen hormoonhuishouding eventjes een kleine klap geeft zal dit allemaal alleen averechts werken, deze lage doseringen zullen namelijk voor geen gains zorgen maar als hormoonhuishouding even een klap heeft gehad zul je tijdens dat herstel ook niet gainen.

Daarnaast is er de vraag of het wel verstandig is om winny te gebruiken, gezien je blessure verleden, lijkt winny me erg ongeschikt, toch wel het middel waarbij blessures de hoek om komen kijken.

gr
 
Dat taalgebruik alleen al ik ben er 22 en lach ermee.
 
Geef die 20mg aan de hamster , die zal aan zo'n dosering wel iets hebben.
 
20mg is geen kuur. het is als ondersteuning. of je achterlijk(XD) bent, of gewoon ignorigant weet ik niet. maar het stond toch duidelijk in de openingspost. beter lezen voordat je rare dingen begint te roepen battie boy.
Als ondersteuning al het alleen helpen om de boel plat te gooien, en je gaat dan juist achteruit ipv vooruit op 20mg. :D
 
Je moet die 20mg verkruimelen en door je pindakaas mengen.
Die shit is aan G
 
dit topic "vind ik leuk"
 
jonge had je gewoon beter je bek moeten houden en niet zo hoeven te reageren! niemand hoeft je zielige verhaal te horen van waar je komt. niemand is geïnteresseerd in je zielige levens verhaal. je hebt je antwoord hou je bek en maak maar een andere account aan want alles wat je voortaan zegt/post/vraagt gaat niemand een antwoord opgeven!

hahaha

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 15:56 ----------

Dat taalgebruik alleen al ik ben er 22 en lach ermee.

ik lach jou ook uit hoor. ik ben niet boos:D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 15:58 ----------

bedankt voor de serieuze reacties verder...



kan een mod dit topic dichtgooien. krijg het zelf niet voor elkaar
 
Back
Naar boven