XXL Nutrition

Wat doet trainen op latere leeftijd met je omgeving

Hoe groter het contrast is tussen jou en anderen hoe harder ze lopen te zeiken. Zij zitten dagelijks met een lopend buffet op de bank GTST te kijken, jij rent buiten of bent in de sportschool bezig. Mensen zijn nu eenmaal jaloers aangelegd en proberen je hoe dan ook terug op hun niveau te krijgen zodat ze zelf niet zo klein lijken.

• Topic Starter Topic Starter
1 topic, 34 besproken onderwerpen. Still counting.

@ de streeffysieken, goed om te horen dat jullie groot geboren zijn en gelijk een bodybuilder waren. Hoop er ooit een te worden.

Hoe groter het contrast is tussen jou en anderen hoe harder ze lopen te zeiken. Zij zitten dagelijks met een lopend buffet op de bank GTST te kijken, jij rent buiten of bent in de sportschool bezig. Mensen zijn nu eenmaal jaloers aangelegd en proberen je hoe dan ook terug op hun niveau te krijgen zodat ze zelf niet zo klein lijken.

Als dat het geval is moet je andere mensen opzoeken.
Ik ben niet anders gewend dan dat mijn omgeving niets dan trots en aanmoedigend/steunend is. Mijn vader is er zelfs door geenthousiasmeerd en vooralsnog ook 5 dagen per week in de gym te vinden op zijn 68e, met zijn 110 kilo keiharde pens :o
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat je omgeving het leuk vind als het goed met je gaat. Mensen die daar anders op reageren zou ik zelf mijden als de pest. Of je nu 12, 32 of 82 bent.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben niet anders gewend dan dat mijn omgeving niets dan trots en aanmoedigend/steunend is. Mijn vader is er zelfs door geenthousiasmeerd en vooralsnog ook 5 dagen per week in de gym te vinden op zijn 68e, met zijn 110 kilo keiharde pens :o
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat je omgeving het leuk vind als het goed met je gaat. Mensen die daar anders op reageren zou ik zelf mijden als de pest. Of je nu 12, 32 of 82 bent.

Dit.

Mits 34 ook meetelt

Idd, als bb-er wordt je geboren imo.

True..
Maar het ligt ook wel een beetje aan waar je woont hoor.
Ik woon in het hartje van Utrecht en hier is totaal geen sympathie voor bovengemiddelde efford wat trainen en voeding betreft.
Het is 'cool' als je naar de sportschool gaat, maar het is niet 'cool' als je te breed word.
Verder is het voornamelijk 'cool' om te braggen over je opleiding en hoeveel pilsjes je 3 keer per week op kan en dat je een gigantisch lekker(had eigenlijk een lichaam dat meer kenmerken van bier had dan van een mens) krols ufje gedoet hebt en jou helemaal de shit vond.

Ik heb serieus in de zomer met uitgaan eens tot 3 keer toe een sigaret op mn arm gedrukt gekregen zogenaamd per ongeluk totdat ik zei dat ie bij de volgende keer de klos was, omdat ik in een korte broek en hemdje uit was.. (was rechtstreeks van het strand naar bbq gegaan en toen besloten nog uit te gaan en het was nog warm buiten)
En uiteindelijk vroeg ik aan een chick die bij hun hoorde wat hun deal was, en zij kon mij toen vertellen dat het was omdat ik gespierd zou zijn en ze mij een uitslover vonden in mijn kleding (ik was met vrienden aan het praten met mn rug naar de meeste mensen toe, behoorlijk macho gedrag inderdaad).

En zo nog 100 verhalen over hoe erg er gehaat word hier op mensen die breed zijn.
Als ik er agressief op in zou gaan zou ik alleen maar hun kortzichtige standpunt bevestigen dus blijf meestal zo beleefd mogelijk.

Wanneer ik in Amsterdam loop zie ik elke paar meter wel iemand die traint.
Wereld van verschil..

Ligt niet aan hartje Utrecht hoor, ik woon en train er nl ook ^_^

Ufjes zijn heel nuffig, ik zou het er ook pas na een krat bier die ik niet drink op kunnen. Ene oor in, andere oor uit.
Verder ken ik alleen hele sportvriendelijke mensen in de binnenstad. Zoek andere mensen op, zijn er echt!

No offence bro, maar als je echt breed bent dan denken mensen er niet eens aan om een sigaret op je arm uit te drukken.

Haha, moet zeggen dat ik toen weer na 1,5 jaar niet trainen net begonnen was.
Maar toen was ik wat droger en alsnog buffer dan 80% van de mensen in die daar komen.
Persoonlijk word ik nu niet meer lastig gevallen nu ik een pak breder ben.
Maar je merkt wel de negativiteit bij veel mensen.
Alsnog doen ze het wel 'note' dat zij drinken als sport zien en dus meestal lam zijn en veel van die studenten hebben het aardig hoog in hun bol en dat zien zij als een soort breed zijn ofzo.
Dus ze hebben wel de ballen om zulke domme acties te maken.
Ik zie er ook niet agressief uit omdat ik meestal glimlach en gezellig dans als ik uitga :D

---------- Post added 1 February 2013 at 01:41 ----------

Ligt niet aan hartje Utrecht hoor, ik woon en train er nl ook ^_^

Ufjes zijn heel nuffig, ik zou het er ook pas na een krat bier die ik niet drink op kunnen. Ene oor in, andere oor uit.
Verder ken ik alleen hele sportvriendelijke mensen in de binnenstad. Zoek andere mensen op, zijn er echt!

Waar train jij dan?
Ik heb bij 2 locaties gewerkt.
En ik heb ook genoeg trainfreaks om me heen.
Maar dat zijn buiten de sportschool in de meeste gevallen niet mijn vrienden verder.
Mijn vrienden hebben een soort afkeer tegen fit zijn en dollen altijd een beetje met me, kan ik wel hebben maar gaat na een tijdje wel vervelen..

True..
Maar het ligt ook wel een beetje aan waar je woont hoor.
Ik woon in het hartje van Utrecht en hier is totaal geen sympathie voor bovengemiddelde efford wat trainen en voeding betreft.
Het is 'cool' als je naar de sportschool gaat, maar het is niet 'cool' als je te breed word.
Verder is het voornamelijk 'cool' om te braggen over je opleiding en hoeveel pilsjes je 3 keer per week op kan en dat je een gigantisch lekker(had eigenlijk een lichaam dat meer kenmerken van bier had dan van een mens) krols ufje gedoet hebt en jou helemaal de shit vond.

Ik heb serieus in de zomer met uitgaan eens tot 3 keer toe een sigaret op mn arm gedrukt gekregen zogenaamd per ongeluk totdat ik zei dat ie bij de volgende keer de klos was, omdat ik in een korte broek en hemdje uit was.. (was rechtstreeks van het strand naar bbq gegaan en toen besloten nog uit te gaan en het was nog warm buiten)
En uiteindelijk vroeg ik aan een chick die bij hun hoorde wat hun deal was, en zij kon mij toen vertellen dat het was omdat ik gespierd zou zijn en ze mij een uitslover vonden in mijn kleding (ik was met vrienden aan het praten met mn rug naar de meeste mensen toe, behoorlijk macho gedrag inderdaad).

En zo nog 100 verhalen over hoe erg er gehaat word hier op mensen die breed zijn.
Als ik er agressief op in zou gaan zou ik alleen maar hun kortzichtige standpunt bevestigen dus blijf meestal zo beleefd mogelijk.

Wanneer ik in Amsterdam loop zie ik elke paar meter wel iemand die traint.
Wereld van verschil..
Ik weet niet of jij dat bent op die foto's in je galerij. Maar het lijkt me sterk dat mensen je haten omdat je breed bent.
b*ch-please-cry-me-a-river.jpg

Haha, moet zeggen dat ik toen weer na 1,5 jaar niet trainen net begonnen was.
Maar toen was ik wat droger en alsnog buffer dan 80% van de mensen in die daar komen.
Persoonlijk word ik nu niet meer lastig gevallen nu ik een pak breder ben.
Maar je merkt wel de negativiteit bij veel mensen.
Alsnog doen ze het wel 'note' dat zij drinken als sport zien en dus meestal lam zijn en veel van die studenten hebben het aardig hoog in hun bol en dat zien zij als een soort breed zijn ofzo.
Dus ze hebben wel de ballen om zulke domme acties te maken.
Ik zie er ook niet agressief uit omdat ik meestal glimlach en gezellig dans als ik uitga :D

---------- Post added 1 February 2013 at 01:41 ----------

Waar train jij dan?
Ik heb bij 2 locaties gewerkt.
En ik heb ook genoeg trainfreaks om me heen.
Maar dat zijn buiten de sportschool in de meeste gevallen niet mijn vrienden verder.
Mijn vrienden hebben een soort afkeer tegen fit zijn en dollen altijd een beetje met me, kan ik wel hebben maar gaat na een tijdje wel vervelen..

Bij de kakkers-gym, Newstyle. Ik woon er letterlijk schuin tegenover, dus dan is de keuze snel gemaakt.
Verder is er in UT niet veel zinnigs. Daarvoor zat ik bij All-Inn.

Ik denk dat je je vrienden gewoon de ruimte moet geven om dom te zijn.

Idd, begint me nu ook een beetje te irriteren, zelfs in de sportschool zelf zitten haters aan de bar. Ipv complimenten over je inzet is het altijd kiften. Lopen me soms aan te kijken of ik van een andere planeet kom.

Ongetrainde mannetjes die zichzelf ''alpha'' vinden zijn altijd jaloers ongeacht leeftijd. Vrouwen ongeacht leeftijd vinden een brede man altijd aantrekkelijk. Over jaloezie hou de volgende stelling aan:

-iedereen die gespierder is---> anabolen
-iedereen die slimmer is ---> nerd
-iedereen die knapper is ---> gay

Ik snap OP wel.
Meeste chicks denken niet: wauw mijn man begint steeds lekkerder te worden, wat bof ik!
Ze denken: ik begin steeds lelijker te worden voor hem, ik vond hem al leuk dus waarom doet hij zo zijn best om mooier te zijn? is er iets waar ik niet vanaf weet?

Heb zelf ook wel eens de reactie van meiden gekregen dat ze liever niet met me naar het strand wouden etc omdat ze zich dan suf voelen naast mij (terwijl ik ze gewoon aantrekkelijk vind, anders zou ik niet met ze naar het strand willen).

Chicks nemen genoegen met iemand die er zo zo uitziet voor onze begrippen, een man die voetbalt is gespierd en wij zijn Ronnie Coleman in hun ogen.

En single vrouwen van 30ish weten precies wat ze willen en schamen zich er niet voor om het op tafel te gooien.
En wat single vrouwen van 30ish willen is een sportieve vlotte gozer want ze vrezen het oud worden en de rest van hun leven luie/dikke mannen met erectieproblemen en wat al dan niet.
Je hoeft geen relatiemateriaal te zijn, zolang je maar goed bent voor een onbepaalde tijd plezier.

Dus ik snap wel dat zijn vrouw bang word.. en eerlijk gezegd heb ik ook het idee dat OP niet heel per see de rest van zijn leven met haar verder wil als ik zo zijn nonchalante houding bekijk.
Dus of ze gaat ook lekker iets doen waar ze zich goed door voelt en er is niks aan de hand, of ze doet dat niet en gaat het knagen aan der tot dat jij haar zat word (ga er vanuit dat je niet wil stoppen met trainen).
Succes er mee :p

Verder heb ik geen ervaring met oud zijn en trainen, maar weet zeker dat ik fit zal zijn tegen die leeftijd.

:orly:

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven