Ik snap OP wel.
Meeste chicks denken niet: wauw mijn man begint steeds lekkerder te worden, wat bof ik!
Ze denken: ik begin steeds lelijker te worden voor hem, ik vond hem al leuk dus waarom doet hij zo zijn best om mooier te zijn? is er iets waar ik niet vanaf weet?
Heb zelf ook wel eens de reactie van meiden gekregen dat ze liever niet met me naar het strand wouden etc omdat ze zich dan suf voelen naast mij (terwijl ik ze gewoon aantrekkelijk vind, anders zou ik niet met ze naar het strand willen).
Chicks nemen genoegen met iemand die er zo zo uitziet voor onze begrippen, een man die voetbalt is gespierd en wij zijn Ronnie Coleman in hun ogen.
En single vrouwen van 30ish weten precies wat ze willen en schamen zich er niet voor om het op tafel te gooien.
En wat single vrouwen van 30ish willen is een sportieve vlotte gozer want ze vrezen het oud worden en de rest van hun leven luie/dikke mannen met erectieproblemen en wat al dan niet.
Je hoeft geen relatiemateriaal te zijn, zolang je maar goed bent voor een onbepaalde tijd plezier.
Dus ik snap wel dat zijn vrouw bang word.. en eerlijk gezegd heb ik ook het idee dat OP niet heel per see de rest van zijn leven met haar verder wil als ik zo zijn nonchalante houding bekijk.
Dus of ze gaat ook lekker iets doen waar ze zich goed door voelt en er is niks aan de hand, of ze doet dat niet en gaat het knagen aan der tot dat jij haar zat word (ga er vanuit dat je niet wil stoppen met trainen).
Succes er mee
Verder heb ik geen ervaring met oud zijn en trainen, maar weet zeker dat ik fit zal zijn tegen die leeftijd.