XXL Nutrition

Wat doet trainen op latere leeftijd met je omgeving

Damn, Ik zit daar bijna 10 jaar onder en beschouw mezelf ook als oud.

Dan moet ik helemaal issues hebben zeker? :D

Jesus je lijkt een maatje van me wel. Die is 23 en wil al niet meer uit gaan om dat hij zich er te oud voor voelt terwijl hij nog wel af en toe zijn id moet laten zien bij het kopen van een pakje sigaretten. Echt irritand is dat dus verander je houding:p

Enkele mensen om mij heen hebben er soms ook commentaar op.

-hahaha je traint al een jaar en ik ben nog steeds breder dan jij (gozer is 1.80 bij 100kg met iets van 25% lijkt het.
+Ach ja niet iedereen heeft zoveel vet op zijn schouders zitten als jij he.
-boeit mij niets vriend boeit mij niks, ik ben niet zo onzeker dat ik al die spieren nodig heb.
+Maar wel zo onzeker dat je met een t shirt op het strand gaat zitten:roflol:
-ja ehh (gebrabbel) euhh (gebrabbel) ik verbrand heel snel en kan niet goed tegen de zon.
+riiiiiiight.

Elke keer als ik hem zie heb ik zo'n discussie met hem.

Bij de kakkers-gym, Newstyle. Ik woon er letterlijk schuin tegenover, dus dan is de keuze snel gemaakt.
Verder is er in UT niet veel zinnigs. Daarvoor zat ik bij All-Inn.

Ik denk dat je je vrienden gewoon de ruimte moet geven om dom te zijn.

Ah, daar heb ik deze week naar gemaild :p
Joop is daar manager toch?

Klopt, Utrecht heeft alleen een golds gym in Nieuwegein.. is me te ver reizen.
En op zich ben ik al een poosje redelijk buiten die vriendenkring gaan leven, maar voelt wel k*t na talloze jaren super goede vrienden te zijn geweest.

---------- Post added 1 February 2013 at 12:42 ----------

Ik weet niet of jij dat bent op die foto's in je galerij. Maar het lijkt me sterk dat mensen je haten omdat je breed bent.
Je bent best kinderachtig voor iemand met jouw stats 'M 31j 1m91 125kg'
Less growing, more growing up.
Kids op de basisschool hebben jouw pestniveau...

Gewoon niet op reageren Yannick, komt misschien ook omdat je zo'n ontzettende bbc als avatar hebt en als je dan op je pics klikt dat je iets minder breed bent als je avatar :D

En op zich ben ik al een poosje redelijk buiten die vriendenkring gaan leven, maar voelt wel k*t na talloze jaren super goede vrienden te zijn geweest.

Klopt en Joop is zeer ok.

Strong stalker is strong.
Verder nog wat toe te voegen aan het topic zelf, of ben je alleen op et forum om mensen te vertellen dat je iedereen dwarft?
Word een beetje moe van de hype dat iedereen elkaar loopt af te zeiken op elke stat.
We zijn hier allemaal voor hetzelfde net andere levels, dus in plaats van dat je anderen afzeikt zou je jezelf eens nuttig kunnen maken.

---------- Post added 1 February 2013 at 12:52 ----------

Gewoon niet op reageren Yannick, komt misschien ook omdat je zo'n ontzettende bbc als avatar hebt en als je dan op je pics klikt dat je iets minder breed bent als je avatar :D

:roflol:
Is btw een blanke dude.
Kevin Perot

---------- Post added 1 February 2013 at 12:53 ----------

Ben aan het kijken of ik daar kan werken.
Dus wellicht tot binnenkort :p
Ken je marije? groepsles docente, donker haar, nice ass?

Laatst bewerkt:
Nope, maar ik ben ook nooit boven en volg geen groepslessen. Ik zal het echter onthouden, als ik dan toch zoiets zou doen dan tenminste van iemand met een mooie kont :)

Nope, maar ik ben ook nooit boven en volg geen groepslessen. Ik zal het echter onthouden, als ik dan toch zoiets zou doen dan tenminste van iemand met een mooie kont :)

Ik doe daar ook niet aan, maar dacht dat ze vast nog wel rondliep daar.

Strong stalker is strong.
Verder nog wat toe te voegen aan het topic zelf, of ben je alleen op et forum om mensen te vertellen dat je iedereen dwarft?
Word een beetje moe van de hype dat iedereen elkaar loopt af te zeiken op elke stat.
We zijn hier allemaal voor hetzelfde net andere levels, dus in plaats van dat je anderen afzeikt zou je jezelf eens nuttig kunnen maken.

Nee hor ik ben hier niet om te vertellen dat ik iedreen dwarf,
en ook niet om te vertellen dat meiden niet met mij naar het strand willen, omdat ik zoveel train.

Of dat ik alleen date met 8,5/10 + chicks (voornamelijk die flink trainen).
Zolang ik harder aan mn lichaam heb gewerkt dan een bish betekend dat dat ze mij moet verdienen, niet andersom :roflol:

Kwam dit toevallig tegen ik bedoel er niks mee, maar vond het wel grappig :)

Nee hor ik ben hier niet om te vertellen dat ik iedreen dwarf,
en ook niet om te vertellen dat meiden niet met mij naar het strand willen, omdat ik zoveel train.

Of dat ik alleen date met 8,5/10 + chicks (voornamelijk die flink trainen).
Zolang ik harder aan mn lichaam heb gewerkt dan een bish betekend dat dat ze mij moet verdienen, niet andersom :roflol:

Kwam dit toevallig tegen ik bedoel er niks mee, maar vond het wel grappig :)

Okay.. :rolleyes:

Door een ander topic aan het denken gezet.

Voor de oudere garde bedoeld, schaar mezelf daar ook wel onder inmiddels:

Deel je ervaringen met trainen op latere leeftijd, hoe gaat je omgeving er mee om. Hoe reageren de vrouwtjes, je collega's.

Ook altijd die ellendige mid-life crisis georienteerde opmerkingen ?

Ik trap af:

Sinds ik weer vorm in mijn lijf heb gekregen:
- ziet mijn vrouw me niet meer staan
- zegt een moeder tegen haar zoontje, kom, we gaan achter die knappe meneer staan
- lachen mokkels van in de 20 naar me (positief)
- voel ik me weer kerel

Benieuwd naar de ervaringen van de rest van de oudere en ouwe knakkers

Ook al ben je misschien serieus met bb bezig, met deze stats zie je er niet uit als een bb'er. Ik denk dat het meer door je eigen zelfverzekerdheid moet zijn dat vrouwen naar je kijken of een nieuw kapsel ofzo want vanwege je fysiek kan het niet zijn. Of je moet van moddervet naar een normaal postuur zijn gegaan natuurlijk. Of je moet er heel ripped bij staan en in een ultra strak shirtje je boodschappen doen maar dat lijkt me ook niet in deze periode. Het is toch echt je eigen uitstraling die het verschil maakt.

midlife crisis met 34 jaar?

Thanks ik doe men best om jong te blijven!

Jesus je lijkt een maatje van me wel. Die is 23 en wil al niet meer uit gaan om dat hij zich er te oud voor voelt terwijl hij nog wel af en toe zijn id moet laten zien bij het kopen van een pakje sigaretten. Echt irritand is dat dus verander je houding:p

Ik snap wat je bedoelt maar bij mij is het inmiddels een karaktereigenschap geworden. Ik ga ook relaxter om met mensen die 20 jaar ouder dan ik zijn en heb geen leeftijdsgenoten als vrienden meer. Best ****ed up ergens maar ik heb het maar zijn beloop laten gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ook al ben je misschien serieus met bb bezig, met deze stats zie je er niet uit als een bb'er. Klopt helemaal, lange weg te gaan
Ik denk dat het meer door je eigen zelfverzekerdheid moet zijn dat vrouwen naar je kijken of een nieuw kapsel ofzo want vanwege je fysiek kan het niet zijn.
Klopt ook.
Of je moet van moddervet naar een normaal postuur zijn gegaan natuurlijk.
Van veel vet naar normaal vetpercentage (normaal voor normale begrippen, nog te hoog voor BB begrippen)
Of je moet er heel ripped bij staan en in een ultra strak shirtje je boodschappen doen maar dat lijkt me ook niet in deze periode.
Klopt ook
Het is toch echt je eigen uitstraling die het verschil maakt.
Kan daar zelf niet over oordelen

Zeg.....ben jij Char, je had alles goed.

Ik weet dat het een oud topic is, maar reanimeer deze toch graag omdat ik ergens vind dat er weinig inhoudelijk op gereageerd is terwijl de meningen me wel interesseren.

Er is nergens een probleem, meer een vraag naar mensen die ouder zijn dan de gemiddelde fanatiekeling van 20 en hoe hun omgeving daarop reageert.

Ja, volgens mij een prima leuke vraag die niet impliceerd dat jij een problem hebt ofzow. Met het zoeken naar een gebruikersnaam voor dit forum koos ik secondlife ook niet als hint naar een midlifecrisis of Adoniscomplex, maar gewoon vanwege de waarheid dat ik deel 2 van mijn leven gezond en sportief wil invullen, gegarneerd met een stukje ijdelheid (laat ik gewoon eerlijk zijn).

Mijn vrouw....... (ze sport ook mee trouwens, fitness en cardio) ....... " je doet dit toch niet omdat je problemen hebt met je leeftijd?" ...maar ook ..... " fijn dit samen te doen"

Mijn dochters (jong volwassen) ......" wowwww, kijk die V eens" , of " poeh, gaat goed huh".
Mijn zoon ........ in stilte, beetje leuke spot zoals " als Pap over een jaar The Rock is"
Op mijn werk....veel mannelijke collega's, met monden die weinig zeggen, maar blikken die wel grappig zijn soms. Een opmerking die laatst viel " gebruik je ook wat?" (neen dus)

Dus ja, ik merk het wel in mijn omgeving, maar uiteindelijk was de gezondheid voor mij de echte redden om weer te gaan sporten. Als je 40+ bent dan verlies je toch wel snel kracht en uithoudingsvermogen. Tegen mijn vrouw heb ik drie redenen gezegd waarom weer zo fanatiek te zijn begonnen:

-gezondheid
-veiligheid
-ijdelheid

:D

Terug
Naar boven