MuscleMeat

wat dragen jullie tijdens trainen?

Tanktop of shirt zonder mouwen, wijde trainingsbroek zodat ik er niet uitscheur tijdens het squatten en all stars.

alleen een boxer. ik train thuis

halter shirt met korte broek

Tangaslip shashaashaaaa!

trainingsbroek/kortebroek
tshirt

:roflol: Fashion victim!
Wat een outfits hebben sommigen hier zeg! :o

Ik draag een afgeragd tshirt wat comfortabel zit (function > fashion) en een broek waar ik niet uitscheur als ik squat (dus normale stof en niet die homofiele parachutestof die niet meerekt :rolleyes:). :thumbup:

mijn outfit is ook comfortabel, rekt mee, (beiden dus functioneel) heeft me weinig gekost ÉN ik loop niet voor lul.... wat wil je nog meer ???

Jesus, wat een p*ssy gym is dat zeg??? health center all the way zeker?
:eek::eek::eek:

"Het is slecht voor het imago van de gym" Het is wel een health center soort iets met veel dumbbells, machines, cardio apparaten, squatrek etc etc

tijd voor een andere danmaar?:D

"Het is slecht voor het imago van de gym" Het is wel een health center soort iets met veel dumbbells, machines, cardio apparaten, squatrek etc etc

tijd voor een andere danmaar?:D

Beter dan die gays bij mij die in strakke hemdjes trainen. Als je nou nog eens buff was ok. Doe een tank aan, traint ook veeeeeel fijner.

Tanktop, lekker zittende korte sportbroek en zaalschoenen.

Gaar oud wijd t-shirt, korte camouflage legerbroek, tot de knie, havaianas slippers en handschoentjes.

Oja en m'n ipod niet te vergeten.

Weet je...dit is tenminste een forum waar je niet ziet: ik draag prada broeken en Versace schoenen, me drinken neem ik mee in mijn burberry drinkfles en droog me af met Armani handoeken

Terug
Naar boven