MuscleMeat

wat dragen jullie tijdens trainen?

Hangt van het weer af. Als het koud is begin ik meestal met lange broek , tshirt + trui; Maar die trui gaat snel af. Is het normaal weer of ik heb 1st gelopen dan een basketbalbroek en T-shirt.

Het is soms maar frisjes in mijn garage :D

Ik train ook thuis in de garage.

En het hangt hier ook af van het weer, normaal altijd traningsbroek en t shirt, als het echt koud is in de winter draag ik nog een trui als ik begin, maar na 10minuten is die ook al weer uit, ook al is het buiten aan het vriezen :D

Under Armour Heat Gear T Shirt met daarover nog een katoenen T shirt
Lange trainingsbroek

Hoe warmer de spieren blijven hoe beter :)

Begin altijd met een trainingsbroek, shirtje en allstars. shirtje gaat meestal na 2 setjes uit :P

Roze tutu met visnet panty en diadeem met micky mouse oren.

Lichte losse t-shirt (zonder mouen) en een korte lichte broek is ideaal. Voor je pols ondersteuning kan je ondersteunende handschoenen gbr. :p

Gymschoenen, korte broek, t-shirt en een iPod.

joggingsbroek met nike's er onder
En strak T-shirt haha. Tjah

Alleen m'n trainingsbroek en onderbroek, soms sokken.

Ik trek mijn schoenen wel altijd uit als ik ga squaten of deadliften.

In de sportschool, vaak gewoon een (korte) broek, sportschoenen en een (voetbal) t-shirt.

Ik zweet me meestal kapot dus ik doe zo weinig mogelijk aan . Als ik squat een korte broek en een tshirt , Ironworks II en voor UB-stuff meestal een lange broek en een tshirt en blote voeten .

Ik zie dat je iron works II draagt, hoe bevallen die je?

Ik sta op het punt een paar PL of OL schoenen te kopen raad je me die aan?

Kan mij iemand advies geven over schoenen ?

zelf heb ik een paar adidas zonder air (vergelijkbaar met Allstars), veder draag ik een lange katoenen broek (met andere lange broeken verlies je een deel van je stretch reflex van je been spieren tijdens het squaten:p.) en een katoenen t-shirt (zodat de baar niet uit je nek glijdt tijdens het squaten:p).

oversized t-shirt en een korte broek mij LB en een lange broek bij UB.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
IFA2007_creative_Zen.jpg

PUM_14013_F.jpg

veel duidelijker kan niet

naakt!

M'n poseslip, verder niks

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
IFA2007_creative_Zen.jpg

PUM_14013_F.jpg

veel duidelijker kan niet

ik draag ook die pet en shirt :rolleyes: na-aper :P

altijd korte broek en bijpasend schirt van addidas

sindskort iets comfortabelere kleding

Terug
Naar boven