Fitness Seller

Wat drink jij tijdens het uitgaan?

Hahaha, nee joh, raki is gekkebekkendrank. Opzuipen en vervolgens kwijlend en met tranen in je ogen over de bar heen hangen. Als het even tegenzit kots je nog voor de bar ook.

En dan heb je nog van die k*twijven die het opzuipen en gewoon vrolijk lachen. Schandalig.

Dan ben je geen echte drinker als je dat niet kan binnen houden, spul is goed te doen.

In Thailand dronk ik regelmatig Lao Khao, zelfgestookte bocht. Als je pech hebt ben je de volgende dag blind.

water :P

Ik denk dat "een echte drinker" geen compliment is voor de meeste mensen, EricR :D

rode wodka

In Thailand dronk ik regelmatig Lao Khao, zelfgestookte bocht. Als je pech hebt ben je de volgende dag blind.

Maar dan moet je echt wel pech hebben, toch.

Nuja je kan jezelf ook doodzuipen met heineken of jupiler, maar als er echt een significant risico aan vast zou hangen zou ik het toch niet drinken. Ben niet angstig aangelegd, maar blind worden van 1 of andere gare drank is imo echt iets om je over te schamen.

Ouzo en Raki dien je nou eenmaal zo te drinken, een barbaar drinkt het puur. Normaal gesproken drink ik bijna alles puur, maar Ouzo en Raki behoor je met water te drinken.

@Guardian, het is gewoon illegaal gestookte drank. Komt regelmatig voor dat mensen dood gaan of blind worden. Nu ben ik niet levensmoe, wat ik dronk was ik wel zeker van dat het niet al te schadelijk was. Je kan er wel een gigantische kater van krijgen.

Jaarlijks gaan er wereldwijd aardig wat mensen dood door methyl alcohol, in het minste geval lopen ze een tijdje met een stok de weg te zoeken.

wat ook goed spul is is pastis, soort anijsdrankje uit frankrijk met goed veel alcohol.

liep zo'n gozertje toen eens mans mee te doen met zo'n zakflesje alsof het heel sterk was enzo, toen vroeg ik of ik een slokkie mocht en toen had ik dat halve flesje leeggedronken en was ie boos.

tijdens uitgaan wil ik nog wel eens "kolita" proberen..............

erg lekker.................die limonade!
:D

Ouzo en Raki dien je nou eenmaal zo te drinken, een barbaar drinkt het puur. Normaal gesproken drink ik bijna alles puur, maar Ouzo en Raki behoor je met water te drinken.

Puur is het niet lekker, maar verdund is het al helemaal niet te zuipen.

Cola Light, Ice Tea of Red Bull

En als ik voor de alcohol ga:
Wodka-Red bull
Jenever
pintjes

sambuca ,Jack Daniels cola.

De vraag nog niet beantwoord, ik drink bijna alles eigenlijk als ik uitga. Wijn, bier, wodka, gin, rum, bepaalde likeurtjes. Hangt er gewoon vanaf waar ik zin in heb.

@Guardian, het is gewoon illegaal gestookte drank. Komt regelmatig voor dat mensen dood gaan of blind worden. Nu ben ik niet levensmoe, wat ik dronk was ik wel zeker van dat het niet al te schadelijk was. Je kan er wel een gigantische kater van krijgen.

Jaarlijks gaan er wereldwijd aardig wat mensen dood door methyl alcohol, in het minste geval lopen ze een tijdje met een stok de weg te zoeken.

Dacht ik al dat het van die zelfstook was, kan ook moeilijk anders. Heb ook al wel eens gehoord van dergelijke ongelukken met illegaal gestookte drank. In Ijsland komt het ook geregeld voor omdat jongeren daar niet legaal aan drank kunnen geraken. Daar worden illegale zuipfestijnen georganiseerd in de hoofdstad waar jongeren van over het hele land per auto naar toetrekken. Nu dacht ik dat het aantal doden daar ook weer niet zo hoog lag hoor.

Iig, een risico van betekenis lopen om levenskwaliteit in te boeten voor een avondje zuipen gaat er bij mij echt niet in. Begrijp het wel ergens als je niets anders hebt, maar zoiets is toch enorm lullig als het misgaat. Daarentegen zal een beetje kenner wss wel slechte en goeie zelfgestookte alcohol uit elkaar kunnen houden, denk ik.

En mss is het ook wel stoer om dergelijke verhalen op te blazen voor die Aziaten. Jappen vinden het bv ook enorm geil om kogelvis te vreten. Als het lekker is zou ik het mss ook nog wel doen omdat het volgens mij ook weer niet zoooo gevaarlijk is, maar vind het niks om over naar huis te schrijven. Een soort van machismo waar ik weinig van vat. Doet me wat denken aan Steve-O die een lijn peper binnen snuift, gaat gewoon nergens over.

Vodka of Martini Extra Dry on the rocks.:)

gin tonic:p

spa blauw heerlijk

half jaar geleden: tequila, whisky en bier... of andere goedkope dingen waar je goed dronken van wordt.

nu: 1 biertje max en water

Terug
Naar boven