XXL Nutrition

Wat drink jij tijdens het uitgaan?

Bier, wodka jus/redbull

Soms tequila voor de lol en als er reden is om een cocktail te nemen een Sex on the Beach. Ohja als ik me heel erg zeker voel over m'n coïtusuele geaardheid weleens een Smirnoff Ice voor de smaak.

Hahaha, nee joh, raki is gekkebekkendrank. Opzuipen en vervolgens kwijlend en met tranen in je ogen over de bar heen hangen. Als het even tegenzit kots je nog voor de bar ook.

En dan heb je nog van die k*twijven die het opzuipen en gewoon vrolijk lachen. Schandalig.
:roflol:
Jij gaat echt met foute vrouwen om

Bier en op goede avonden komt er ook nog wodka bij

bier, godfather (whisky-amaretto), malibu, bacardi-lemon, southern comfort, safari, jeagermeister, en in de zomer kouwe witte wijn/rose

bier, wijn of whiskey.

sporadisch eens wat tequila e.d., maar dan loopt de avond meestal fout af :D

Een keer met mn neus boven zelfgestookte pruttel gehangen, maar aangezien dat rook alsof het dwars door me heen zou vallen, heb ik maar een biertje gepakt...

Wat ik drink tijdens het uitgaan?
Gewoon...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

baco, standaard recept op de zaterdagavond, nooit anders geweest.

apfelcorn met appelsap

Bier, red bull en met mate tequila

Buisje G, voor de rest water, liever geen frisdrank ook.

hmm bier,maar denk dat ik ermee ga stoppen nadat het gister voor de zoveelste keer fout is gegaan en ik een jongen zonder reden tegen de grond heb geslagen en weer vette ruzie met mn vriendin heb.

hmm bier,maar denk dat ik ermee ga stoppen nadat het gister voor de zoveelste keer fout is gegaan en ik een jongen zonder reden tegen de grond heb geslagen en weer vette ruzie met mn vriendin heb.

Dat ligt echt niet aan het bier hoor, maar dat jij niet met alcohol om kan gaan. Je zou er beter aandoen helemaal te stoppen met alcohol.

Dat ligt echt niet aan het bier hoor, maar dat jij niet met alcohol om kan gaan. Je zou er beter aandoen helemaal te stoppen met alcohol.

klopt het probleem is dat ik mn grens niet ken en gewoon door blijf drinken. dus het beste is dat ik er helemaal mee stop ja.

Bier (als ik niet cut).. Anders Cola Light en Wiskey

Water, vaak in de vorm van spa rood.

Alcohol en ik gaan niet goed samen, suikers en ik zijn een nog mindere combinatie (net een op hol geslagen skippybal).

Terug
Naar boven