Fitness Seller

Wat drinken jullie dagelijks et meest?? Fris, thee, koffie

Dpac

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
81kg
Ik vraag me wel af wat hier de gemiddelde trainer drinkt, ik drink laatste tijd veel groene thee & water, toch begint het me aardig te vervelen.

Wat kan je nog meer drinken wat goed is waar je niet echt van aankomt.

Vruchtensap? sinasappelsap?
Cola iig niet... Maar sinas bijv? of andere frisdrank?

Melk?

Ik kan zo gauw niet iets bedenken maar zijn zat soorten dranken, wat drinken jullie veel en dagelijks ??

Koffie! Je kan ook wat melk (soja?) met wat chocowhey oid maken

Water, melk, boullion

1. water
2. chocomelk
3. melk
4. vruchtensap(ananas)

Stipt op nr 1. water iig, zal bij de meeste wel zo zijn.

1. Water
2. Melk
3. Ochtendpis
4. ?

energy drink sugarfree

• Topic Starter Topic Starter
Maar bijv. red bull of die neppe energy drinks das niks.. golden power bijv.

en nee geen golden shower :P

1. Water
2. Koffie
3. Thee

Daar zit in hoog concentratie vitaminen en mineralen van de afgelopen dag die in je slaap in je urine terecht zijn gekomen. Door het drinken van je ochtendpis beperkt je de vitaminen en mineralen verlies.

:roflol:
Ok wist niet dat mensen dit deden, maar hoe zit dit dan met afval in je urine? Ureum bijvoorbeeld

Overdag groene thee en water, na 6 uur bier

Overdag drink ik meestal cola met water gemixt 50/50.

Savonds drink ik nu bananensap

Ok wist niet dat mensen dit deden, maar hoe zit dit dan met afval in je urine? Ureum bijvoorbeeld
nooit bear grylls gekeken?
deze man heeft het vaak genoeg gedaan, alleen je moet het wel binnen een half uur opdrinken, anders komen er te veel bacteriën en wordt het onverstandig om te drinken.

bear-grylls-man-vs-wild-542551_604_4831.jpg

deze man heeft het vaak genoeg gedaan, alleen je moet het wel binnen een half uur opdrinken, anders ontstaan er te veel bacteriën en wordt het onverstandig om te drinken.

Haha ja maar de situaties waar hij in verkeert zijn toch iets anders dan 6 maaltijden + genoeg liquids, per dag.

maargoed, ga het morgen wel proberen :yarly: Zal het lukken met een directe straal richting de mond? Of moet ik eerst in een beker urineren?

Haha ja maar de situaties waar hij in verkeert zijn toch iets anders dan 6 maaltijden + genoeg liquids, per dag.

maargoed, ga het morgen wel proberen :yarly: Zal het lukken met een directe straal richting de mond? Of moet ik eerst in een beker urineren?

Meeste doen het eerst in een bakje, omdat het anders nog te warm/lauw is, beetje laten afkoelen en dan gewoon opdrinken, moet lukken.

Gewoon doen zoals je normaal doet dus gewoon beetje rukken enzo zodat kleine jantje grote jantje word.

Is dit gelukt dan ga je in een houding hoe je jezelf pijpt en als jantje op nog een kleine afstand staat dan gooi je de straal los.

( Niet te lang door rukken anders komt er melk in je mond )

OK vanaf nu:

Verse warme urine in de ochtend.
Groene Thee en water overdag.'
S'avonds bier.

Repeat

Terug
Naar boven