AndroidHealthClinic

Wat drinken jullie dagelijks et meest?? Fris, thee, koffie

2-3 liter water
en 2-4 koppen groene thee

af en toe eens een light/zero frisdrankje omdat het kan :p

ca 3 liter water, 2 koppen groene tee.
af en toe een liter melk
soms cola
en puur natuurlijke vruchten sappen.

Water,water water, 4L. en 1.5L magere melk.:cool:
meer niet! shakes ofc. maar dat zie ik meer als poeder dan als drank:rolleyes:

5,5 liter per dag je overdrijft echt als een malle wie drinkt er nou 5,5 liter op een dag

Op een super warme zomerdag kan het nog wel maar iedere dag lol?

je pist zeker ook elke 15 minuten

5,5 liter per dag je overdrijft echt als een malle wie drinkt er nou 5,5 liter op een dag

Op een super warme zomerdag kan het nog wel maar iedere dag lol?

je pist zeker ook elke 15 minuten

2L melk per dag 2 shakes met 500ml melk , en iedere training drink ik ook 2 liter water weg , en dan zit ik toch al op 5 liter dus zogek is het toch niet?:)

2L melk per dag 2 shakes met 500ml melk , en iedere training drink ik ook 2 liter water weg , en dan zit ik toch al op 5 liter dus zogek is het toch niet?:)

Tjah ik zou het niet volhouden om zoveel te drinken.

Maar ik heb het nu over de winter in de zomer drink ik het ook wel weg.

Maar gaat erook om hoe hard je werkt hoeveel je zweet etc.

Ik zit de hele dag lui op een kantoor dan drink je natuurlijk ook minder en tijdens training 0.5 tot 1 liter water.

Tjah ik zou het niet volhouden om zoveel te drinken.

Maar ik heb het nu over de winter in de zomer drink ik het ook wel weg.

Maar gaat erook om hoe hard je werkt hoeveel je zweet etc.

Ik zit de hele dag lui op een kantoor dan drink je natuurlijk ook minder en tijdens training 0.5 tot 1 liter water.

dat zal het verschil wel zijn , sta heel de dag in de garage:o

Dagelijks een monster pot groene thee. Soms een kopje koffie, soms een flesje cola light.

(bruis) water zo'n 3liter dagelijks.
Magere melk in het ontbijt bij havermout/brinta.
Pre workout 0,5l fake redbull light.

water & melk...... en soms cola light

Water & melk en meestal een paar koppen groene thee.

Fris eigenlijk nooit lekker gevonden.

• Topic Starter Topic Starter
Valt me toch echt op dat heel veel mensen bijna tot geen fris drinken, aangezien ik zelf frisdrank lekker vind, toch let ik hierbij ook op hoeveel ik drink maar is cola light niks voor sommige of fanta light of andere merken, zo slecht kan dat niet zijn toch??

water, melk, light frisdrank, soms thee of koffie

Valt me toch echt op dat heel veel mensen bijna tot geen fris drinken, aangezien ik zelf frisdrank lekker vind, toch let ik hierbij ook op hoeveel ik drink maar is cola light niks voor sommige of fanta light of andere merken, zo slecht kan dat niet zijn toch??

Glaasje a 300ml kan denk ik geen kwaad, ligt er maar net aan wat je schema is, wat je verder voor suikers neemt, hoeveel cardio je doet, of je een high/low carb dag hebt, is dus voor iedereen anders, ik drink het zelf nog zelden

water

• Topic Starter Topic Starter
Glaasje a 300ml kan denk ik geen kwaad, ligt er maar net aan wat je schema is, wat je verder voor suikers neemt, hoeveel cardio je doet, of je een high/low carb dag hebt, is dus voor iedereen anders, ik drink het zelf nog zelden

Ik ben nog steeds gek op frisdrank, alleen drink ik et niet, voorheen makkelijk 1 fles cola per dag, maar stel ik bijv met cardio 900 calorien verbrand....wat ik 2/3 x per week doe, Dan ben ik altijd bang dat als ik dat glaasje coca cola drink , dat alles dan voor niets is geweest. Daarom drink ik laatste tijd veel water en groene thee, merk wel dat me conditie echt vooruitgaat en dat ik afval. Maar toch soms die dorst die je dan hebt maakt het altijd verleidelijk.

Ik vraag me wel af wat hier de gemiddelde trainer drinkt, ik drink laatste tijd veel groene thee & water, toch begint het me aardig te vervelen.

Wat kan je nog meer drinken wat goed is waar je niet echt van aankomt.

Vruchtensap? sinasappelsap?
Cola iig niet... Maar sinas bijv? of andere frisdrank?

Melk?

Ik kan zo gauw niet iets bedenken maar zijn zat soorten dranken, wat drinken jullie veel en dagelijks ??
cola niet, maar wel sinas? euhmm vanwaar die wijsheid?

melk melk melk melk en water, af en toe een glaasje ice tea.

Terug
Naar boven