Unstoppable
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5,5 liter per dag je overdrijft echt als een malle wie drinkt er nou 5,5 liter op een dag
Op een super warme zomerdag kan het nog wel maar iedere dag lol?
je pist zeker ook elke 15 minuten

2L melk per dag 2 shakes met 500ml melk , en iedere training drink ik ook 2 liter water weg , en dan zit ik toch al op 5 liter dus zogek is het toch niet?![]()
Tjah ik zou het niet volhouden om zoveel te drinken.
Maar ik heb het nu over de winter in de zomer drink ik het ook wel weg.
Maar gaat erook om hoe hard je werkt hoeveel je zweet etc.
Ik zit de hele dag lui op een kantoor dan drink je natuurlijk ook minder en tijdens training 0.5 tot 1 liter water.

Valt me toch echt op dat heel veel mensen bijna tot geen fris drinken, aangezien ik zelf frisdrank lekker vind, toch let ik hierbij ook op hoeveel ik drink maar is cola light niks voor sommige of fanta light of andere merken, zo slecht kan dat niet zijn toch??
Glaasje a 300ml kan denk ik geen kwaad, ligt er maar net aan wat je schema is, wat je verder voor suikers neemt, hoeveel cardio je doet, of je een high/low carb dag hebt, is dus voor iedereen anders, ik drink het zelf nog zelden
1. Melk/vruchtensap
2. Water
3.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

cola niet, maar wel sinas? euhmm vanwaar die wijsheid?Ik vraag me wel af wat hier de gemiddelde trainer drinkt, ik drink laatste tijd veel groene thee & water, toch begint het me aardig te vervelen.
Wat kan je nog meer drinken wat goed is waar je niet echt van aankomt.
Vruchtensap? sinasappelsap?
Cola iig niet... Maar sinas bijv? of andere frisdrank?
Melk?
Ik kan zo gauw niet iets bedenken maar zijn zat soorten dranken, wat drinken jullie veel en dagelijks ??
cola niet, maar wel sinas? euhmm vanwaar die wijsheid?