MuscleMeat

Wat drinken jullie dagelijks et meest?? Fris, thee, koffie

zo'n 3 liter water en 1,5 liter Green Tea Lemon

Groene thee, vruchtensap (bosvruchten, grapefruit, appel) en water :)
geen melk ivm lactose

Zo slecht is Cola Zero of Fanta Zero toch ook niet?

Zo slecht is Cola Zero of Fanta Zero toch ook niet?

slecht als in smaak? of slecht als in dat het je binnenkant verrot? persoonlijk ben ik net als velen hier de drang naar frisdrank helemaal kwijt, cola, sprite, fanta, klinkt helemaal niet meer aanlokkelijk. Mijn theorie: het heeft te maken met gewoonte. Eens je die gewoonte kunt doorbreken om uit reflex 'een colaatje' te bestellen als mensen vragen wat je wil, is het eigelijk vrij makkelijk. btw: de enige manier dat coca cola hun verkoop nog kunnen doen stijgen is als ze het door de kraan laten lopen, want je kunt het letterlijk overal krijgen waar ze drank verkopen/serveren.

slecht als in smaak? of slecht als in dat het je binnenkant verrot? persoonlijk ben ik net als velen hier de drang naar frisdrank helemaal kwijt, cola, sprite, fanta, klinkt helemaal niet meer aanlokkelijk. Mijn theorie: het heeft te maken met gewoonte. Eens je die gewoonte kunt doorbreken om uit reflex 'een colaatje' te bestellen als mensen vragen wat je wil, is het eigelijk vrij makkelijk. btw: de enige manier dat coca cola hun verkoop nog kunnen doen stijgen is als ze het door de kraan laten lopen, want je kunt het letterlijk overal krijgen waar ze drank verkopen/serveren.
+1, daarom komen ze nu ook met al die varianten..zero..zero caffeine.

---------- Toegevoegd om 01:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:08 ----------

Ik ben bwt overgestapt op zwarte thee..drink ik nu veel

5 tot 7 liter water als het niet meer is

Cactus sap en raïba najma zoon 2-3 litertjes per dag

1:melk
2:melk
3:melk

Terug
Naar boven