Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
120 gram Brinta
100 gram bosvruchten
30 gram whey Snickerdoodle
Kaneel
2 boterhammen met 50/50 Nutella en Calvé
Maggi Opkikker tomaat
Thee
Koffie

Serieus? Ik vind zonder stukjes lekkerder dan met en Calvé is mijn favo (werd ook in consumententests als lekkerste beoordeeld, maar is natuurlijk subjectief). Die van de Jumbo heb ik nog nooit op, dus kan ik nog eens proberen. Die van de Lidl vind ik ook wel oké en qua natuurlijke pindakazen 100% van AH. Ik heb het niet zo op de Jumbo; dure supermarkt die claimt de goedkoopste te zijn.Die boterhammen... Zo fucking lekker. Tegenwoordig overgeschakeld naar de pindakaas met stukjes van Jumbo, die smaak nog beter met deze combi. Pro tip![]()
Bij onze krijg je laagste prijs garantie. Met merkartikelen zijn ze dan wel de goedkoopste.. Ik heb het niet zo op de Jumbo; dure supermarkt die claimt de goedkoopste te zijn.
Exactly. Jumbo heeft geen aanbiedingen, enkel fake aanbiedingen. Ik koop de meeste A-merkproducten in de aanbieding bij de AH, scheelt bergen geld. Daarnaast prijst AH producten af als ze op of 1-2 dagen voor de THT-datum zitten. Alle niet-merkproducten zoals verse groenten, fruit en vlees zijn bij de Lidl standaard veel goedkoper.Bij onze krijg je laagste prijs garantie. Met merkartikelen zijn ze dan wel de goedkoopste.
Uiteraard geldt t niet als iets in de aanbieding is bij een ander...
Hier ook vaste lidl klant.Exactly. Jumbo heeft geen aanbiedingen, enkel fake aanbiedingen. Ik koop de meeste A-merkproducten in de aanbieding bij de AH, scheelt bergen geld. Daarnaast prijst AH producten af als ze op of 1-2 dagen voor de THT-datum zitten. Alle niet-merkproducten zoals verse groenten, fruit en vlees zijn bij de Lidl standaard veel goedkoper.
Serieus? Ik vind zonder stukjes lekkerder dan met en Calvé is mijn favo (werd ook in consumententests als lekkerste beoordeeld, maar is natuurlijk subjectief). Die van de Jumbo heb ik nog nooit op, dus kan ik nog eens proberen. Die van de Lidl vind ik ook wel oké en qua natuurlijke pindakazen 100% van AH. Ik heb het niet zo op de Jumbo; dure supermarkt die claimt de goedkoopste te zijn.
Totally agree. Combo chocolade en pindakaas (en eventueel nog een banaantje erbij) is epic!Die boterhammen... Zo fucking lekker. Tegenwoordig overgeschakeld naar de pindakaas met stukjes van Jumbo, die smaak nog beter met deze combi. Pro tip![]()

De 100% pindakaas van ah vind ik persoonlijk de lekkerste. Daarvan heb ik al ettelijke potten verorberd en toch nog niet beu geworden. In tegenstelling tot andere pindakazen, waarvoor ik na een tijd toch altijd een soort van afkeer begin te krijgen.Serieus? Ik vind zonder stukjes lekkerder dan met en Calvé is mijn favo (werd ook in consumententests als lekkerste beoordeeld, maar is natuurlijk subjectief). Die van de Jumbo heb ik nog nooit op, dus kan ik nog eens proberen. Die van de Lidl vind ik ook wel oké en qua natuurlijke pindakazen 100% van AH. Ik heb het niet zo op de Jumbo; dure supermarkt die claimt de goedkoopste te zijn.