AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

@Skatermarvin

20190525_100944.jpg

120 gram Brinta
100 gram bosvruchten
30 gram whey Snickerdoodle
Kaneel

2 boterhammen met 50/50 Nutella en Calvé

Maggi Opkikker tomaat
Thee
Koffie

4 hamburgers met ketchup
500 gram verse patat met ketchup
1 komkommer
200 gram cherrytomaatjes
1 rode paprika.

En helaas nog steeds trek, dus.een bakje decaf na

Laatst bewerkt:
120 gram Brinta
100 gram bosvruchten
30 gram whey Snickerdoodle
Kaneel

2 boterhammen met 50/50 Nutella en Calvé

Maggi Opkikker tomaat
Thee
Koffie

Die boterhammen... Zo fucking lekker. Tegenwoordig overgeschakeld naar de pindakaas met stukjes van Jumbo, die smaak nog beter met deze combi. Pro tip ;)

Die boterhammen... Zo fucking lekker. Tegenwoordig overgeschakeld naar de pindakaas met stukjes van Jumbo, die smaak nog beter met deze combi. Pro tip ;)
Serieus? Ik vind zonder stukjes lekkerder dan met en Calvé is mijn favo (werd ook in consumententests als lekkerste beoordeeld, maar is natuurlijk subjectief). Die van de Jumbo heb ik nog nooit op, dus kan ik nog eens proberen. Die van de Lidl vind ik ook wel oké en qua natuurlijke pindakazen 100% van AH. Ik heb het niet zo op de Jumbo; dure supermarkt die claimt de goedkoopste te zijn.

. Ik heb het niet zo op de Jumbo; dure supermarkt die claimt de goedkoopste te zijn.
Bij onze krijg je laagste prijs garantie. Met merkartikelen zijn ze dan wel de goedkoopste.
Uiteraard geldt t niet als iets in de aanbieding is bij een ander...

Bij onze krijg je laagste prijs garantie. Met merkartikelen zijn ze dan wel de goedkoopste.
Uiteraard geldt t niet als iets in de aanbieding is bij een ander...
Exactly. Jumbo heeft geen aanbiedingen, enkel fake aanbiedingen. Ik koop de meeste A-merkproducten in de aanbieding bij de AH, scheelt bergen geld. Daarnaast prijst AH producten af als ze op of 1-2 dagen voor de THT-datum zitten. Alle niet-merkproducten zoals verse groenten, fruit en vlees zijn bij de Lidl standaard veel goedkoper.

Exactly. Jumbo heeft geen aanbiedingen, enkel fake aanbiedingen. Ik koop de meeste A-merkproducten in de aanbieding bij de AH, scheelt bergen geld. Daarnaast prijst AH producten af als ze op of 1-2 dagen voor de THT-datum zitten. Alle niet-merkproducten zoals verse groenten, fruit en vlees zijn bij de Lidl standaard veel goedkoper.
Hier ook vaste lidl klant.
En idd... de 2 voor 1 en 99 route van ah in de gaten houden.
En de op datum kortingen... vooral wat betreft lactose vrij is ah soms handig.

Serieus? Ik vind zonder stukjes lekkerder dan met en Calvé is mijn favo (werd ook in consumententests als lekkerste beoordeeld, maar is natuurlijk subjectief). Die van de Jumbo heb ik nog nooit op, dus kan ik nog eens proberen. Die van de Lidl vind ik ook wel oké en qua natuurlijke pindakazen 100% van AH. Ik heb het niet zo op de Jumbo; dure supermarkt die claimt de goedkoopste te zijn.

Over smaak valt niet te twisten uiteraard, maar die van de jumbo met stukjes is echt smeuïger in mijn beleving. Maar niet de moeite waard om voor naar de jumbo te gaan. Verder vind ik calve trouwens ook beter van smaak voor de overige producten.

Over die prijzen had ik nog niet nagedacht, goede tip. Zal komende paar keer eens wat andere supermarkten proberen. Kan ik gelijk kijken wat voor lekkers daar ligt.

De 100% pindakaas van ah vind ik persoonlijk de lekkerste. Daarvan heb ik al ettelijke potten verorberd en toch nog niet beu geworden. In tegenstelling tot andere pindakazen, waarvoor ik na een tijd toch altijd een soort van afkeer begin te krijgen.
Trouwens, was eerst ook vooral te vinden voor de crunchy, maar de naturel versie is nog een tikkeltje beter :)

OT:
sashimi van zalm
spinazie
broccolipuree
4 eitjes

Optimel Griekse Stijl Yoghurt.
Rijstwafels met pindakaas, eentjeey tahin en Snack-a-Jack met smeerkaas.

Broccoli ovenschotel met o.a. groene curry kruiden (Jonnie Boer), gerookte makreel en linzen. :)

150gr heilbot, 150gr puree, 250gr rode bietjes met 25gr feta uit de oven. Lekkerrrrr!

Terug
Naar boven