ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik ben op visite. Ik ontvang geen visite
.Zus met aanhang is bij mijn ouders dus kwam ik ook nog maar even.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben op visite. Ik ontvang geen visite
.Wat ze je aanbieden mag je nooit afslaan, want dat is niet netjesIk ben op visite. Ik ontvang geen visite.
Zus met aanhang is bij mijn ouders dus kwam ik ook nog maar even.

Bodybuilding lifestyle hoorWeinig vernieuwend doch lekker: 170g kip 100g rijst 450g broccoli + veel spicy kruiden
Nah, not really. Eigenlijk ben ik me op dit eigenste moment gewoon aan het volproppen met friet en hamburger.
Lien is FakeNah, not really. Eigenlijk ben ik me op dit eigenste moment gewoon aan het volproppen met friet en hamburger.

Fake it until you make it, of zoiets...

Nou kan ik niet slapen vanaaf
een paar extra druppels dan maarDon't worry Bos, het was maar een graptje wèh.Nou kan ik niet slapen vanaafeen paar extra druppels dan maar

"still under construction"Don't worry Bos, het was maar een graptje wèh.
Lien is still Lien
Wel benieuwd naar je bevindingen mbt de olie....

pics or it didn't happenNah, not really. Eigenlijk ben ik me op dit eigenste moment gewoon aan het volproppen met friet en hamburger.

Hangt gewoon af van de gaartijd. Als ik 400g broccoli al dente zou bereiden, is het inderdaad niet te doen (te veel kauwwerk). Maar ik kook het vaak bijna tot een soort puree; dat gaat zeer makkelijk binnenpics or it didn't happen
Ben oprecht wel eens benieuwd naar zo een bord met 400 gr groenvoer erbij![]()

en waar blijven de pica's ??Same old pre-bed: bakje aardbeien + bak kwark + walnoten

were are the oats??
*where