XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Bezoekers in dit topic

Als ik zie wat mensen soms weggooien... zo zonde... er zijn genoeg mensen die gewoonweg kunnen leven van wat er weggegooit wordt... :(

Sorry.. soms maak ik me daar een beetje boos over :o
Bij ons op het werk gaat er elke dag een hele hoop de kliko in jammergenoeg. Af en toe wel een kilo of 2 aan aardappelen of vlees etc
 
Bij ons op het werk gaat er elke dag een hele hoop de kliko in jammergenoeg. Af en toe wel een kilo of 2 aan aardappelen of vlees etc
Is t niet een idee om op je werk een idee in te dienen dit aan mensen te geven die het minder hebben? Of desnoods te verdelen onder personeel?
 
Ik gooi normaal ook bijna niets weg. Ik kom hier nog even op terug:(
 
Is t niet een idee om op je werk een idee in te dienen dit aan mensen te geven die het minder hebben? Of desnoods te verdelen onder personeel?
Zat ik al aan te denken maar denk niet dat het mogelijk is in verband met de hygiene. Ik werk in een verpleeghuis en het eten dat wordt wegegooid is op afdelingen geweest. Er is alleen niet aangezeten. Maar dat eten mag dus niet meegenomen of uitgedeeld worden etc. Erg jammer
 
Zat ik al aan te denken maar denk niet dat het mogelijk is in verband met de hygiene. Ik werk in een verpleeghuis en het eten dat wordt wegegooid is op afdelingen geweest. Er is alleen niet aangezeten. Maar dat eten mag dus niet meegenomen of uitgedeeld worden etc. Erg jammer
Soms worden zelfs de dichte toetjes en suikerzakjes etc weggegooid... Het is echt triest. :(
 
  • Angry
Waarderingen: Apw
Ik gooi normaal ook bijna niets weg. Ik kom hier nog even op terug:(
Al met al was het in totaal zo'n 1350kcal (150is kcal per muffin) maar het was niet te vreten dus enige optie is dingen toevoegen = extra calorieën. Daarom heb ik maar besloten het weg te gooien omdat ik het zonde vind om het dan wel te eten als er een laag chocolade omheen zit. Ik ben normaal ook niet van het weggooien hoor. Fruit enzo haal ik om de 2 a 3 dagen bij de jumbo zodat het niet bederft en ik het moet weggooien. Warm eten wat overblijft gaat gewoon de koelkast in en bewaar ik.
Dit is de eerste keer dat ik na het bakken iets heb weggegooid.

Zo dat is eruit :grumble:
 
lienlien blauwe bessen
20200115_105229.jpg
 
Er bestaan dus echt mensen die B&J niet rechtstreeks uit de pint lepelen? :scratch:

Portion control in optima forma. :thumbup:
LoL dat valt reuze mee hoor:p.
Een reep chocolade kan ook met 5min maar binnen gewerkt worden :(
 
200 gram muscle meat indan style mix
200 gram champignons
200 gram kipfilet roasted sate

Moet zeggen dat ik aangënaam verrast ben door de indian style mix, lichte currysmaak en echt lekker!
 
Back
Naar boven