Fitness Seller

wat eten voor het slapen gaan?

Bezoekers in dit topic

Almera

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2010
Berichten
96
Waardering
2
Lengte
1m77
wat is het best te eten voor het slapen gaan?
meestal neem ik +-300gr mageren kwark met 100gr havermout
is dit goed of beter geen havermout meer voor het slapen gaan?
 
Ik denk dat het afhangt van je doel (massa gainen, spieren gainen, afvallen, etc.) maar ik geloof dat je het beste je eiwitten zo hoog mogelijk kunt houden voor het slapen gaan en de rest (vetten en met name carbs) beter laag kan houden.

(Not sure tho!)
 
gewoon een flinke bak kwark = 450 gr tot 500 gr
 
Ik denk dat het afhangt van je doel (massa gainen, spieren gainen, afvallen, etc.) maar ik geloof dat je het beste je eiwitten zo hoog mogelijk kunt houden voor het slapen gaan en de rest (vetten en met name carbs) beter laag kan houden.

(Not sure tho!)

Langzame eiwitten is het beste antwoord. De makkelijkste manier om daaraan te komen is zoals eerder benoemd een bakje kwark. Ikzelf ga voor de magere franse kwark. :)
 
Langzame eiwitten is het beste antwoord. De makkelijkste manier om daaraan te komen is zoals eerder benoemd een bakje kwark. Ikzelf ga voor de magere franse kwark. :)

Aha, langzame eiwitten, dank!
Ik zit zelf altijd aan de Aldi-kwark. Want relatief goedkoop en best lekker.
 
Langzame eiwitten is het beste antwoord. De makkelijkste manier om daaraan te komen is zoals eerder benoemd een bakje kwark. Ikzelf ga voor de magere franse kwark. :)

Die roze van de lidl die 0,45 euro kost?:)
 
dus best gewoon havermout overdag eten en niet meer voor slapen gaan
enkel trage eiwitten uit kwark voor slapen gaan
men doel is wel nog wat massa/spieren bij krijgen,niet teveel vet
 
Voor het slapen gaan liever geen havermout, zijn complexe khy, dus dan heb je teveel energie.
Beter is een bakje mager kwark en 50gr walnoten of cashewnoten.
 
dus best gewoon havermout overdag eten en niet meer voor slapen gaan
enkel trage eiwitten uit kwark voor slapen gaan
men doel is wel nog wat massa/spieren bij krijgen,niet teveel vet

Precies, evt nog een klein handje ongezouten noten als je merkt in de ochtend dat je met alleen kwark echt met een honger gevoel opstaat. Klein handje is 30 gram ongeveer.
 
k goed thx voor de tips
 
Voor het slapen gaan liever geen havermout, zijn complexe khy, dus dan heb je teveel energie.
Beter is een bakje mager kwark en 50gr walnoten of cashewnoten.

Hoezo "te veel energie" .. het is geen red bull...

50 gram walnoten = 350 Cal
100 gram havermout = 185 Cal

do the math
 
Back
Naar boven