AndroidHealthClinic

Wat ga je doen vandaag?

Nu nog werken @ sportschool, daarna kapper, eten, trainen, eten en dan bij maten langs maar ik skip de kroeg vanavond

ben nu aan het werk, tegenover me zijn ze allemaal tenten aan het opzetten voor een dance-feest. wel grappig om te zien:)

leren, opruimen, uitmaken met mijn vriendin, nog meer leren, daar biertjes drinken met vrienden

zo een beste portie kip eten en vanavond rustig een biertje pakken ofzo...
Niet veel speciaals..

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Pics van je vriendin?

Als je het toch uit gaat maken.:)

+1 :lol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.027
Effe douchen en mijn pyjama aantrekken.

huiswerk maken gamen eten en trainen :D

Vanochtend school, een 7 op m'n PWS. Net getrained, ging niet van harte. En nu maar weer rukken..

net terug van stage, zo maar ff eten en dan maar gaan trainen :) en daarna ff leren :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.031
Heb barstende koppijn bah.

Trainen > naar een verjaardag > even iets ophalen bij een vriend > vriendin wegbrengen > rest van de avond programmeren met een fles Black Label naast me.

Althans dat is de planning.

Shinen.

genieten van mn vrije weekend, zo ff lekker skeeleren, vanavond lekker terrasje pakken.

genieten van mn vrije weekend, zo ff lekker skeeleren, vanavond lekker terrasje pakken.

ik vind skeeleren ook leuk. ben ook best goed in skeeleren. zullen we samen een keertje skeeleren? misschien dat we nog skeeler-skills van elkaar kunnen leren.

binnen een halfuurtje zie ik m'n beebiepoes :heart:

:p

defqon kaartjes kopen en vanvond inqontro:D

Terug
Naar boven