Fitness Seller

Wat ga je doen vandaag?

Vanavond een aflevering van Lost kijken.

Morgen op tijd op, boodschappen doen, was erin, trainen, eten, aflevering BSG kijken, dan richting 't Ajoc festival voor Racoon en Anouk.

Zondag 8.15 al in de auto naar 't strand. 16.00 alweer terug (voor de file :p ) om daarna weer naar Ajoc te gaan voor the Golden Earring. Maybe daarna richting ex, maar denk dat dat eerder maandag wordt.

Pfffff druk weekend zeg. :D

/edit:
Geen Lost nu, kreeg net een telefoontje en ga even wat drinken in de plaatselijke kroeg (7-up, want ben met de auto :o ). Morgen dan maar Lost inhalen. :p

Soms beetje druk hebben is ook chill party till you drop:D

Filmpje kijken

Vandaag ( zaterdag ) eerst trainen, dan ff de sauna in en smiddags als het lekker weer is ff mountainbiken :)

naar drachten,auto op de brug zetten,uitlaat vervangen.
dan boodschappen halen en vanavond barbeceuen.

Na gisteren het vandaag maar iets rustiger aan doen... Eerst even douchen en ontbijten, dan filmpje kijken en misschien nog even de stad in! Moet cadeautjes gaan kopen >.<

Straks om 18u BBQ !!! Met heel de familie..... (communiefeest met 40 man)
Dat wordt weer heel de avond poker en ping-pong, en het blijft straks lekker warm :)

Eerst nog wat ghb regelen en benen trainen :hedbang: Ga voor mijn nieuwe pr. 145 1RM FS

Ik ga zo naar het strand!

• Topic Starter Topic Starter
:)Zo vanmorgen effe getraint, straks weer to the beach:)

Kinderen zijn weer voor een dag naar hun moeder en ga dus vanmiddag nog eens batmintonnen tegen mijn vriendin, daarna gaan we zwemmen en vanavond uit.
Mijn doelstelling van 110 kg zal ik in de zomer zeker niet halen, integendeel zelfs ik doe teveel aan andere sporten. Maar WTF je leeft maar één keer en gewicht is ook niet alles.

Werken... al sinds vorige week donderdag onafgebroken.
Het is trainen en werken voor mij

Trainen is het goede gedeelte :D

Ik voel me extreem k*t. Hooikoorts ontneemt me alle levensvreugde :(

zwemmen, zonnen, lekker eten, lekker chillen, lekker nken..:cool:

zo meteen koken en dan lekker int zonneke liggen met een muziekje :D en straks een stapje in de wereld zetten natuurlijk

Pils drinken!

Straks naar tilburg...Concert Joe Satriani ! :rocker:

Terug
Naar boven