Niet trainen? Fyzix is niet open zeker?

Bloso is gelukkig open vandaag vanaf 18u

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Neukze bro.heerlijk, ik ben lekker bruin en ik sta in goede shape.
En dat blondje ziet er ook uit om op te eten.
Koelboxje mee, flesje rose erin. Klaar.
Ik ga expres de hele dag een beetje langs de kanten varen, om aan anderen te laten zien dat mijn leven beter is dan die van hun.

fiets dan ook een beetje door, dan red je het in een kwartier!Wat een k*tleven heb ik ook, op 20 minuten fietsen van Bloemendaal aan zee.![]()

fiets dan ook een beetje door, dan red je het in een kwartier!
![]()

dat klinkt goed!Ben uiteindelijk helemaal niet gegaan, moest nog wat dakpannen op het dak leggen voor het gaat regenen misschien later deze week. Maar daar word je ook best bruin van hoor. En m'n vriendin neemt me zo mee uit eten uit schuldgevoel dat zij wel naar het strand is gegaan.![]()
zal ik maar thuis ziek in de zetel liggen
lucky bastards![]()

Nu ook mee bezig! Ik zou nog wel een etentje hebben gehad![]()
zal ik je wel uit eten nemen als we terug beter zijn

Ben uiteindelijk helemaal niet gegaan, moest nog wat dakpannen op het dak leggen voor het gaat regenen misschien later deze week. Maar daar word je ook best bruin van hoor. En m'n vriendin neemt me zo mee uit eten uit schuldgevoel dat zij wel naar het strand is gegaan.![]()
gij jij nu weeral eten
" 
bijna slapen ben op... even happie eten nog anders kan ik niet slapen...
eet veel de laatste tijd...

Inderdaad, vreemd eigenlijk dat iemand die je niet echt kent zo'n impact op je kan hebben.