MuscleMeat

Wat ga je doen vandaag?

heerlijk, ik ben lekker bruin en ik sta in goede shape.
En dat blondje ziet er ook uit om op te eten.
Koelboxje mee, flesje rose erin. Klaar.

Ik ga expres de hele dag een beetje langs de kanten varen, om aan anderen te laten zien dat mijn leven beter is dan die van hun.
Neukze bro.

fiets dan ook een beetje door, dan red je het in een kwartier!
:D:D:D

Ben uiteindelijk helemaal niet gegaan, moest nog wat dakpannen op het dak leggen voor het gaat regenen misschien later deze week. Maar daar word je ook best bruin van hoor. En m'n vriendin neemt me zo mee uit eten uit schuldgevoel dat zij wel naar het strand is gegaan. :D

Ben uiteindelijk helemaal niet gegaan, moest nog wat dakpannen op het dak leggen voor het gaat regenen misschien later deze week. Maar daar word je ook best bruin van hoor. En m'n vriendin neemt me zo mee uit eten uit schuldgevoel dat zij wel naar het strand is gegaan. :D
dat klinkt goed!
:thumbs:

zal ik maar thuis ziek in de zetel liggen

lucky bastards :D

Uit eten gaan is ook leuk, hoe is het met je huis?

Net naar een comunniefeest geweest. Dubbel porties gegeten van mijn neefje die ziek was... Kom ik thuis en begin aan mijn bakje kwark, mijn pa stond erbij '' :eek: gij jij nu weeral eten ??? " :D

Morgen aan UB/LB beginnen (net als dat van Dr Worf), voor een paar maandjes.... zag er wel een leuk schema uit, alleen deadlift bij benen en een iets ander LB schema http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/ub-lb-schema-graag-feedback-163667/

bijna slapen ben op... even happie eten nog anders kan ik niet slapen...

eet veel de laatste tijd...

Ik moet zo even terug naar school en daarna weer stage pfff... nog ff maar :)

Eens kijken of ik kan gaan trainen in de HOP (nieuwe gym) en daarna werken tot een uur of 1 's nachts en derna een potje pokeren totdat ik rijk ben .

Ga zo ff pitten, eten, trainen, eigenlijk heb ik nergens zin in, weet niet maar ik voel me echt down sinds ik het nieuws van Lauw gehoord heb.:(

Het is natuurlijk niet niets als zoiets gebeurd...

Terug
Naar boven