Fitness Seller

Wat ga je doen vandaag?

motorrace kijken, daarna een beetje voetbal kijken en nken.

Rustdag ;)

Lig nu op bed. Volgens mij springt m'n vriendin er zo evenop dus dan doe ik de balkondeur dicht en gaan we is hometraine :suckit:

Ongetwijfeld zal ik haar d'r erna verzoeken een half uur stil te zijn en dan mag ze op bezoek naar d'r moeder en ga ik een filmpie kijke..

Heerlijke zondag :D

nu eerst beveiliging bij de kerk, straks met vrouwtje naar Mambo Beach.....opnames bijwonen van "Ter land, ter zee, en in de lucht"!
;)

Douche gedaan, was zit erin en nu heb ik geen zin meer om uit/in te pakken...

Ik ga in één of ander bizar caféétje hier een half uur rijden vandaan wat hash halen.

Onderweg passeer ik een vriend waar ik mijn gekocht gerief ga smoke, daarna terug op dbb en wat tv kijken

• Topic Starter Topic Starter
Effe de catering bellen, krijg honger

:haha:

4 day weekend for me :D

nu eerst beveiliging bij de kerk, straks met vrouwtje naar Mambo Beach.....opnames bijwonen van "Ter land, ter zee, en in de lucht"!
;)

Mambo beach is cool tenminste dat wat ik me ervan herriner.

On topic:
Vandaag maar eens een flinke plank halen bij de formido en wat andere benodigdheden voor de 'homegym'. Dan nog eens even wat MMA kijken en mischien vanavond trainen. Heerlijk die zomervakantie :D

Pffff echt veel! Zo eerst trainen, dan vissenkom verschonen, badkamer schoonmaken, naar de bank, naar de cesar therapie, naar de gemeente en misschien nog uit vanavond.

Werken, kapper, ziekenhuis, trainen, eten, nken.

nu: werken
straks: studeren, koken eten
vanavond: studeren en wat relaxen met m'n vrienden/huisgenoten :D

Straks trainen, daarna kickboxen

nu school
straks stad voor oordoppen kijken
vanavond filmpje kijken of de serie house kijken

saai he

misjelluk sein op men werruk.. :o

mensen uitlachen die bij de bushalte op de bus zitten te wachten.

mensen uitlachen die bij de bushalte op de bus zitten te wachten.

nog veel leuker is als er een plas voor de bushalte ligt, om daar te gaan inrijden :lol:

al 1 keer gedaan in de buurt van m'n werk,
toen ik in m'n achteruitkijkspiegel keek kon die vent er precies niet om lachen :D

Terug
Naar boven