MuscleMeat

Wat ga je doen vandaag?

Ik w8 nog een uurtje, totdat al dat werkeloos tuig uit de gym klaar is met trainen, die zijn meestal rond 14.00u weg, in de tussentijd gaat ik voor een kannetje koffie, en dan gaat ik ook eens trainen. Schouders en Kuiten.

dadelijk het zwembad in :D met onze kleine

ff bij wat bedrijven langs gaan om te solliciteren.
:fuu:

Straks helpen bij men pa met stabiel voeren. Daarna naar vriendin :)

Door met werken (Straks brandweertraining :D) en vanavond thuis borst/triceps op hun donder geven :D

Vanavond m'n eerste test met m'n commerciële pen test tool die ik heb gemaakt, heb een complete website gemaakt met tal van kwetsbaarheden, ben dan ook zeer benieuwd of xFear ze allemaal te pakken kan krijgen en in hoeveel tijd die klaar is.
Verder nog een hoop pr0n uploaden, om m'n portomonneetje wat bij te vullen aangezien ik op het moment toch geen k*t te doen heb aan projecten. :(

Me vervelen op kantoor.
Project komt niet van de grond, vanochtend cursus gehad en vanavond meeting (i.e. niet eerder naar huis)...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.488
Ga zo effe met de hond fietsen.

M'n SMF SEO-en, degene die de url rewriting(prettyurl) packet heeft gecodeerd moeten ze hinterstellen und aufpaffen, vraag me af of die gozer überhaupt wel weet waar die mee bezig was.

i'm gonna toss myself off:cool:

• #1.491
Zo even eten koken, denk dat ik maar pannenkoeken ga maken.

Ik ga vandaag niet boksen wegens een blessure,
ik ga macaroni met spinazie en ei eten nu:meal:

uitbrakken van gisternacht, vooral chillen dus beetje series kijken,wiskunde maken en vanavond nog de gym in.

6pack heinies! :D

beetje jointjes roken in het jongerencentrum hier samen met een blikje cola cherry.
maar eerst nog een dikke junk maaltijd bij de friettent zo

werken tot 11 daarna weekend:D

Zuipen en poesjes opeisen

• #1.499
Effe lekker lang-uit op de bank :D

Om 6 uur komt Lingo daarna programmeren en SMF uitbreiden met modules als rss2post, gaming cms, project cms en m'n oude challenge site.
Hoop dan ook niet dat er iemand aan de deur komt vanavond.

Terug
Naar boven