Dat zijn idd ook mijn favoriete hobbies vooral overhemden vind ik erg leuk om te strijken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn idd ook mijn favoriete hobbies vooral overhemden vind ik erg leuk om te strijken.

Draagt hij altijd op z'n werk 5 overhemden dan?Dat is inderdaad het allerleukste, gelukkig zitten er 5 stuks van in m'n man zijn werkkleding.....
Ik moet hem ook nog aan de synthetische trainingskleding helpen, maar tot nogtoe heb ik weinig succes. Hij houdt van katoen![]()
gelukkig niet, maar hij moet toch genoeg schone hebben......hmm, of niet, brengt me op een idee 
Ohw vertel, vertel, ik wil maar al te graag meedelen in de kwaadaardige hersenspinsels van onze blonde dbb diva.gelukkig niet, maar hij moet toch genoeg schone hebben......hmm, of niet, brengt me op een idee
![]()
Ohw vertel, vertel, ik wil maar al te graag meedelen in de kwaadaardige hersenspinsels van onze blonde dbb diva.
Mss kunnen we tips en trucs met elkaar delen.[/gniffel]

naar de lichtjes kijken van me kerstboompje, met glaasje rodewijn erbij.

yep,ben nu weer aan het wachten ,op eten

Ga ik daar voor inloggen om twee uur 's nachts, had wel wat hogere verwachtingen van je jerney.

Ga ik daar voor inloggen om twee uur 's nachts, had wel wat hogere verwachtingen van je jerney.![]()
sorry dat ik je weer heb teleurgesteld....maar ach, jij staat toch altijd al op de meest idiote tijden naast je bedje 
Had ik maar een vak geleerd.sorry dat ik je weer heb teleurgesteld....maar ach, jij staat toch altijd al op de meest idiote tijden naast je bedje
![]()

Zover heb ik het balletje nog lang niet gerold jerneytje.

Zover heb ik het balletje nog lang niet gerold jerneytje.![]()