Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 gr per week kan al tellen natuurlijk, maar dat verwondert me eigenlijk niks. Als je die beesten ziet, ongelofelijk. Tel daarbij nog een goed voedingsschemaen dodelijke trainingen bij en je krijgt iets bovennatuurlijks.![]()

De prof Ahmed Haidar zou 4 maand gebruiken en dan 2 maand rust nemen, enz
Hij zou ook geen insuline gebruiken maar wel Hgh
Zijn dosis was niet veel meer dan de meeste hier gebruiken, k dacht iets van 1200mg totaal.
Er worden weer een hoop fabeltjes verzonnen![]()
Mensen willen gewoon geloven dat ze iets speciaals gebruiken of belachelijke hoeveelheden gebruiken.
Er is al tig keer uitgelegd dat het niet de juice is die ze zo groot maakt.
Fabeltje?
Bigheinz heeft er een tread over gestart om te zien wat de andere prof's ervan vonden, dus volgens mij klopt het wel.
En Mike Morris heeft het ook zelf gezegd.
Dat van Ronnie en Mustafa is minder zeker.
Veel mensen willen niet inzien dat het hedendaagse profbodybuilding niet veel meer is dan je te pletter spuiten, andere behoor je nooit tot de besten.
Uiteraard trainen ze hard etc, maar idiote hoeveelheden nemen doen ze allemaal.

Ik heb het wel over Top IFBB profs.
Bigheinz moet z'n shitty genetics compenseren heh![]()

Ronnie zou 30iu Hgh en 30IU Igf nemen per dag,
ook een hoeveelheid insuline, maar dat weet ik nietmeer.
...
Mike Morris nam in totaal ongeveer 5 g aan anabolen per week,
Een prof uit venuzuela (BIGHEINZ op promuscle) nam 2g test en 1g equipose + hgh/igf/insuline/orals
Mustafa Mohammed zou 500mg sustanon per dag gebruiken, maar of dit klopt is minder zeker.
wil het wel geloven hoor glenn maar ik heb het met men eigen ogen gezien wat ze doen.
veel hangt gewoon af van je gevoeligheid aan AS en je genen om groot te worden.
er zijn hier wedstrijdatleten genoeg op dit forum, vraag hun kuurtjes maar eens.
het hoort er gewoon bij
IGF in iu's ?!?!
Mustafa draait echt geen 500mg sust wat een bullshit. Dan zou hij zo;n enorme genetische freak zijn dat hij Ronnie van de troon stoot op 1000mg
Ik denk dat 5g per week wel absoluut minimum is voor een pro. Ik denk dat 5gr trenbolone en 5 gram Test ofzo wat realistischer is persoonlijk
De igf was een schrijffout,
met mustafa zei ik 500mg per dag.
En dat laatste ...bedoel je dat serieus ??
Ik zeg niet dat ze niet veel gebruiken heh, maar er wordt wel een hoop verzonnen en overdreven (zoals myostatine blokkers en andere middelen).
Kijk hier een post van Tom Prince:
X-whathis****-MAS is a perrfect example of someone who has NO clue, yet feels his 25-cent brain can expound on a subjuect he knows nothing about.
"50,000 dollars a year" is what he says? Errr.. I spent $1800 the year I WON Nationals (1997).
So, I spent $1800.. and you claim $50,000. That a $48,200 difference.
Could you BE more wrong?
By the way.. WTF are "genetic treatments"?? You think guys are altering their DNA?? Oh my god.. how retarded are you?
Son.. I got 2 words for you.. "Pizza". "Delivery".
Ik denk zelf wel dat menig pro over de 5gr gaat per week. 5gr Test zal wel niet want want na 2gr geeft het neit heel veel meerwaarde meer hoor je. Maar ik geloof niet dat er pro's zijn die minder dan 4gr draaien
"50,000 dollars a year" is what he says? Errr.. I spent $1800 the year I WON Nationals (1997).