Fitness Seller

Wat gebruiken de Prof's

Tuurlijk blijft het speculeren maar neem van mij maar aan dat Tom Prince een grote leugenaar is of hij heeft het over heeeeeeeeeeeel erg lang geleden maar daar ging dit topic niet over.

Topic gaat over de pro's en als de mensen een beetje de prijs van hgh weten en dan ook bedenken dat pro's echt niet op 5iu per dag zitten dan kan je zelf wel uitrekenen dan 1800 dollar een lachertje is voor een PRO.

Wie anders wil geloven is gewoon dom of heel erg naief.

Tom Prince kan het wel blijven ontkennen, maar wat ik wel respecteer is Mike Matarazzo.
Hij heeft eerlijk toegegeven in een intervieuw dat zijn lichamelijke toestand veroorzaakt is door het gebruik van AAS en dat met name het veelvuldig gebruik van duiretica zijn gezondheid heeft verkloot.
En de meest pro's betalen natuurlijk niet hun eigen AAS.
Of dit wordt vergoed of ze verdienen flink wat aan het verkoop van AAS om zo hun eigen kuurtjes te kunnen betalen.

Dat Prince liegt over zn gebruik staat zo goed als vast maar ik kan best geloven dat hij met 1800 euro de Nationals kon winnen. Een goeie prof (en dat was Prince zeker) moet de amateurrangen kunnen afsluiten met matige AAS dosissen. Moest hij daar al diep zijn gegaan was hij bij de gevestigde orde van de profs op zn bek gaan, wat niet het geval was

Ik denk dat 5g per week wel absoluut minimum is voor een pro. Ik denk dat 5gr trenbolone en 5 gram Test ofzo wat realistischer is persoonlijk. Op USA forums zie je regelmatig mensen die 1-2gr Test draaien en daarnaast 2 gram Deca of trenbolone ofzo.

:D

je moet nu ook niet overdrijven hé ;)

5 gram tren..... do you want to die..... :rolleyes:

ze gebruiken veel, punt

zou toch best kunnen hoor...die muntzer pakte toen der tijd al rond de 7gr per week aan AS als ik ff snel kijk, en dat zonder HGH en de rest. Alleen aan orals pakt hij al bijna 2gr per week! (winstrol) Kon hij zelf niet bedenken dat dat ff goed gaat maar daarna ook heeel snel bergafwaarts?

:D

je moet nu ook niet overdrijven hé ;)

5 gram trenbolone..... do you want to die..... :rolleyes:

ze gebruiken veel, punt

Hahaa iedereen leest het wel heeeeel letterlijk was meer om mijn punt kracht bij te zetten van ze gebruiken veeeel.

Ik denk dat 4-8gr AAS per week geen uitzonderingen zijn in de pro wereld.

Wat vinden de meesten hier zo erg aan tren?
Ik heb nooit ergens last van als ik het gebruik.

Ik heb het ook nog niet gehad maar heb van jongens in de sportschool gehoord dat ze er echt van doordraaiden. Zijn ook gestopt na een paar weken. Door wat komt het dat je er zo gek van kan worden?

Terug
Naar boven