XXL Nutrition

Wat gooi jij door je kwark?

Ik heb ook altijd de volle Franse kwark van de AH. En af en toe de magere. Die is bijna niet te eten zonder iets erbij. Dus doe ik er dan rode of witte druiven door.

meestal niks, of een beetje honing. en water zodat ie wat dunner wordt.

Kwark van c1000, gooi er beetje siroop bij en soms helemaal niks

Meestal niks en nu wat aardbeitjes :D

zoetstof of honing. soms fruit.

Heb net een bak op met een (pudding)lepel pindakaas er door heen geroerd

kaneel

Normaal doe ik er niks door heen, maar aangezien kaneel geen kcal bevat zal ik dat eens proberen.

Ik gooi water of melk door mn casseine.

• Topic Starter Topic Starter
Moet je uit je dromen verlossen...
Kaneel (gemalen) per 100g
316 kcal
4g eiwit
56g koolhydraten
3g vet
Bron: http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/kaneel.aspx

Leuk, maar je vergeet even dat de hoeveelheid kaneel (of kruid van wat voor soort dan ook) echt irrelevant is bij gebruik om een gerecht te laten smaken. Als je één gram kaneel door je kwark zou gooien zou het al veel zijn. Mijn verpakking bevat bijvoorbeeld 21 gram kaneelpoeder en daar doe ik heel lang mee.

's Morgens: Walnoten, hazelnoten, lijnzaad, sesamzaad, rozijnen, zonnebloempitten, muesli en kokosschaafsel
's Avonds: Ananas

whey met soms klein handje rozijnen (y)

12,4 gram snelle (vruchten-) suikers per 100 gram ananas.

In de bulk lijkt me dat geen ramp, in de cut zou ik het niet doen op de avond nee.

banaan en beetje optimel even in de blender klaar

Leuk, maar je vergeet even dat de hoeveelheid kaneel (of kruid van wat voor soort dan ook) echt irrelevant is bij gebruik om een gerecht te laten smaken. Als je één gram kaneel door je kwark zou gooien zou het al veel zijn. Mijn verpakking bevat bijvoorbeeld 21 gram kaneelpoeder en daar doe ik heel lang mee.
Klopt, ik weet dat je amper aan 1g komt per keer dat je het erdoor doet.
Maar het is een misvatting om te zeggen dat kaneel geen kcal bevat.
Één snufje kaneel (0,5g - 1g) bevat nauwelijks calorieën (3kcal) ...

Pure kwark, of wat vers fruit..

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een compilatie van de antwoorden gemaakt in de eerste post, hoop dat mensen er wat aan hebben :)

Terug
Naar boven