XXL Nutrition

Wat gooi jij door je kwark?

Ik heb een nieuwe favoriet op dit moment.

Wat whey in de smaak nutella en kokosschraapsel. 60 gr. eiwit, 15 gram vet. Prima zo vlak voor het slapen en smaakt super.

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn toegevoegd mensen, bedankt! Overigens ga ik niet alle bestaande smaken Whey toevoegen maar suggesties zijn natuurlijk welkom.

beef jerkey hanabera smaak erdoor :)

Gooi er zelf siroop doorheen smaakt prima. Had nog wel een vraag, je hoort overal dat je kwark voor het slapen moet eten ivm de langzame eiwit opname. Ik eet het echter niet alleen savonds maar soms ook in de ochtend of middag kwark. Kan ik dit gewoon blijven doen of is het echt iets om alleen savonds te nemen?

Af en toe een hoopje bevroren zomerfruit (=framboos, aardbeien, bos-en braambessen)

Anders gewoon naturel

Gooi er zelf siroop doorheen smaakt prima. Had nog wel een vraag, je hoort overal dat je kwark voor het slapen moet eten ivm de langzame eiwit opname. Ik eet het echter niet alleen savonds maar soms ook in de ochtend of middag kwark. Kan ik dit gewoon blijven doen of is het echt iets om alleen savonds te nemen?

je kan gewoon s'morgens en s'midags erbij pakken dat is geen probleem

aardbeienjam

Stukjes ananas

Ik gooi er graag wat aardbeien of noten tussen en als ik het zonder iets anders doe, doe ik er gewoon wat Stevia bij en vind ik het best lekker :)

Vanillearoma kan trouwens ook.. tenminste dat doe ik door de pannenkoeken die ik met kwark en havermout en ei bak. :o Maar eens puur door alleen kwark proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik doe altijd wat fruit erdoor heen, ananas, mangoo, verschillende soorten meloen, ect, soms wat honing en ook vaak lijnzaad olie.

• Topic Starter Topic Starter
Alles is weer toegevoegd :)

Gisteren na een late loopsessie wat van die vloeibare honing erdoor gedaan,goed te doen.
S'ochtends doe ik er gewoon als ik bijna half ben wat muesli door,stevig en snel ontbijt :)

niks

Terug
Naar boven