AndroidHealthClinic

Wat heb jij nu bereikt met je kuren ?

+ veel groter dan vroeger. zowel off als on. (als ik off ben verdenken mensen mij ook van te kuren)
+ geleerd wat "herstel" is ivm AAS
+ kracht - ook grotendeels blijvend
+ herstel van mijn pees na de operatie (sneller/beter herstel, chirurg begreep het helemaal niet)

- acne, lijkt hand in hand met deca te gaan bij mij. is nooit echt ver weg lijkt het
- bloeddruk episodes. besef je niet in het begin, ben ik nu heel voorzichtig mee.
- vetophoping onder linkborst, zit geen schijf/bol/knobbel - maar is wel groter dan rechts. plastische chirurg geweest om mening te vragen en die zei " kleine gyno, mvoornamelijk bestaand uit vet" (cutten dus)

- acne, lijkt hand in hand met deca te gaan bij mij. is nooit echt ver weg lijkt het
- bloeddruk episodes. besef je niet in het begin, ben ik nu heel voorzichtig mee.
- vetophoping onder linkborst, zit geen schijf/bol/knobbel - maar is wel groter dan rechts. plastische chirurg geweest om mening te vragen en die zei " kleine gyno, mvoornamelijk bestaand uit vet" (cutten dus)

Hier hetzelfde. Tijdens de kuur matig, maar de maanden erna echt van die monsters op mn rug. Terwijl bij tren ik er helemaal geen last van heb. Noch tijdens, noch erna.

Andere nadeligheid is zware puffy nipples, gaat niet meer weg, maar heb er ook geen last van, tenzij bij het aanspannen zie je het wel hard.

Verder gestart op 82, max was 103.
Momenteel terug 87 na een jaar stilgelegen te hebben, dusjah kan je niet veel aan doen.

begon eind 2006 op 1m80@ 69kg, met up's en down's
stond in december '10 op 95kg
nu stuk droger rond de 91 a 92kg
nog een lange weg te gaan men doel is 105/ 110kg :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
je kunt je wel blind gaan staren op stats...maar er is maar 1 ding belangrijk...hoe ziet het er uit!
Niemand hier zie ik namelijk vocht vermelden...
Bij mijn ''nieuwe'' gym deden ze dat ook meten...ben me de eerste x kapot geschrokken...
Nu ben ik echt net zo droog...
Kwas stats van vet% en gewicht zit er miss maar 5% tussen dit half jaar dat ik on ben...
Maar kwa vocht zit ik + - 20% lager en das heel veel...
Ben dus maar paar kilo aangekomen op de weegschaal...
Maar vvm is echt heel erg goed vooruit gegaan!
Ps.
Niet kaal , geen gyno , geen acne . Geen deurmat!

ben redelijk droog, heb nooit een bodyscan gemaakt, mijn spiegel is mijn vriend.;)

begon met kuren op 81 kg @ 3,7%
Top was 98@ 5%
doel is 115 @ 6%

3,7?
Net na wedstrijd gestart?
Rebound meepakken, BOOM

ben redelijk droog, heb nooit een bodyscan gemaakt, mijn spiegel is mijn vriend.;)

idd...je kunt knetter droog en heel groot zijn...maar met zo'n gh buik vind ik het er persoonlijk niet uit zien!gewoon nog maar 1 voorbeeld...
De spiegel moet je op afgaan en niet je stats...
Ben echt nog geen monster(103kg 8%) maar als ik kijk hoe veel complimentjes ik krijg denk ik dat het niet veel groter hoeft ook...
Al blijft de bigorectia wel in m'n hoofd zitten!

3,7?
Net na wedstrijd gestart?
Rebound meepakken, BOOM

Ik heb nog nooit een wedstrijd gedaan, ik wou er eentje doen, maar ik kreeg een blessure en ik had hem afgelast, 2 weken later was ik nog meer geripped en dacht ik, ik begin er gewoon mee.

je kunt je wel blind gaan staren op stats...maar er is maar 1 ding belangrijk...hoe ziet het er uit!
Niemand hier zie ik namelijk vocht vermelden...
Bij mijn ''nieuwe'' gym deden ze dat ook meten...ben me de eerste x kapot geschrokken...
Nu ben ik echt net zo droog...
Kwas stats van vet% en gewicht zit er miss maar 5% tussen dit half jaar dat ik on ben...
Maar kwa vocht zit ik + - 20% lager en das heel veel...
Ben dus maar paar kilo aangekomen op de weegschaal...
Maar vvm is echt heel erg goed vooruit gegaan!
Ps.
Niet kaal , geen gyno , geen acne . Geen deurmat!

precies!!!

• Topic Starter Topic Starter
idd...je kunt knetter droog en heel groot zijn...maar met zo'n gh buik vind ik het er persoonlijk niet uit zien!gewoon nog maar 1 voorbeeld...
De spiegel moet je op afgaan en niet je stats...
Ben echt nog geen monster(103kg 8%) maar als ik kijk hoe veel complimentjes ik krijg denk ik dat het niet veel groter hoeft ook...

Al blijft de bigorectia wel in m'n hoofd zitten!

whaha same here, vind altijd m'n armen te dun. ik weet niet hoe lang je bent
maar 103kg op 8% das best wreed man.

Ik heb mn billen kapotgemaakt :mad:

Maar hoeveel van jullie zijn nu meer dan een jaar off en kunnen zeggen wat ze hebben overgehouden.

ik ben een jaar off geweest, en heb toch veel behouden; ben maar naturel gaan cutten, was te zwaar (hoog %°
maar toch, heb toch het meeste gehouden hoor, ik doe ookn goeie pct he

Maar je was rog eerst 120 kilo?
Met hoeveel % dan?

2006 - FAT BOY 30% ofzo
2007 - nog steeds fat
2008 - minder fat - 78kg ofzo
2009 - kweeniet
2010 - 109kg @ ...
nu - 105kg

Terug
Naar boven