MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net een bak brinta laten vallen in de keuken..:(

hahahahahaah
ik heb wel eens een bak kwark over een tapijt laten vallen :o
Zwaar he zo'n bak kwark...:o Bij mij zat de muur en de vloer onder, mag m'n moeder opruimen als ze terug komt van werk.

:jk: gelijk opgeruimd uiteraard:p

Zwaar he zo'n bak kwark...:o Bij mij zat de muur en de vloer onder, mag m'n moeder opruimen als ze terug komt van werk.

:jk: gelijk opgeruimd uiteraard:p

haha ik heb een keer pot whey om laten vallen en ons moeder wel alles op laten ruimen, moest toen namelijk snel naar werk

Hummer post een filmpje op fb van terry hollands... Ik maak er een grapje over reageert terry ineens op de vid.....

:fuu:

telefoon heeft het begeven ..

heb je de 'dikke PL'ers' grap gemaakt killy ?

inb4 shitstorm

Was 400 nog wat kg deadlift, maar hij gebruikte straps.
Dus ik zei in het nederlands: niet bijzonder, hij gebruikt straps.

Post hij ineens: ' It was all the straps that lifted it!'

uploadfromtaptalk1336036237047.jpg

roflllllllllllllll

hahahahah

Wilde vandaag Whatsapp installeren op mijn mob, kom ik erachter dat het een van de weinige mobiels is die whatsapp NIET ondersteunt. K*t Bada japans k*tsysteem.

hmm moet een beetje oppassen met mijn mening over zulke dingen

ff denken hoe ik dit politiek correct kan brengen.

Ik had die pas niet ingevoerd :)

ben nu werken laters

hahaha, hij laat niemand zonder wiet
held. en wat betreft coffeeshop eigenaren heeft ie dik gelijk ook

:fuu:
Ik ging net bij mijn buren eieren halen (die hebben veel kippen), ze waren net aan het eten, Rijst. Maar mijn buurvrouw is Filipijns, dus het zag en rook echt heerlijk!!!!!!
En nu zit ik thuis met mijn droge rijst :'(

Voel me zwakjes de laaste dagen training gaat ook zwaar k*t.

Belachelijke RMA bij Asus. Nieuwe laptop, na 'n maandje kapot, komen ze hem ophalen (alweer 2 1/2 week geleden), mailen ze nu (nadat ik erom vroeg, kreeg geen status updates nix) dat ze pas eind mei het onderdeel binnen krijgen waar ze op wachten. Heb ik hem met geluk dus begin juni weer. **** it, volgende laptop wordt wel 'n Apple ofzo :)

Terug
Naar boven