MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Huh? Hoe kunnen ze je portemonnee jatten.. Wel fcked up g

Ging drinken halen, betaal, doe portemonnee in kontzak, 2min later portemonnee weg. Iemand moet aan m'n glutes gezeten hebben, was niet droeloe en herinner me nog duidelijk dat ik 'm in m'n zak stopte.

Ze zagen je als een rijke tata man :(

Altijd goed geleid en shit

K*t man. Ov aanvragen enz is echt k*t.

Brommer kapot en ik weet niet wat het is. Gaat dus nog moeilijk worden om het te maken

Brommer kapot en ik weet niet wat het is. Gaat dus nog moeilijk worden om het te maken

Drama dingen brommers/scooters.

Hoe vaak dat hok van mij wel niet naar de klote is gegaan..
Hele dag wezen sleutelen, hok liep echt perfect. Auto-wheelies vanaf 45km/h nog, top van 121km/h. Zit 'm weg in de schuur, wil 3dagen later rijden; buaaap, liep die weer k*t.

Blij dat ik er al twee jaar vanaf ben.:D

Drama dingen brommers/scooters.

Hoe vaak dat hok van mij wel niet naar de klote is gegaan..
Hele dag wezen sleutelen, hok liep echt perfect. Auto-wheelies vanaf 45km/h nog, top van 121km/h. Zit 'm weg in de schuur, wil 3dagen later rijden; buaaap, liep die weer k*t.

Blij dat ik er al twee jaar vanaf ben.:D

ja maar die snelle dingen zijn altijd stuk. Heb ook een senda 80cc gehad ging 130 op gps maar moest er wel elke maand 150 euro ofzo insteken. Elke maand nieuwe voortandwiel en elk half jaar nieuwe wiellagers en zuiger was dan ook wel af.

maar nu heb ik een tomos sloom k*t ding, Maar heb nu dat hij wel aangaat maar niet echt normaal vooruit komt max 5 km/u en dan gaat hij weer uit als ik hem dan weer aantrap gaat hij soms gewoon normaal 50 en valt hij daarna weer helemaal weg. En het vreemste vind ik als ik me brommer aan doe en stil blijf staan en vol gas geef en dan naar rechts hang met de brommer hij hoog in toeren gaat en als ik hem naar links doe hij bijna uitga terwijl ik gewoon volgas geef.

ja maar die snelle dingen zijn altijd stuk. Heb ook een senda 80cc gehad ging 130 op gps maar moest er wel elke maand 150 euro ofzo insteken. Elke maand nieuwe voortandwiel en elk half jaar nieuwe wiellagers en zuiger was dan ook wel af.

maar nu heb ik een tomos sloom k*t ding, Maar heb nu dat hij wel aangaat maar niet echt normaal vooruit komt max 5 km/u en dan gaat hij weer uit als ik hem dan weer aantrap gaat hij soms gewoon normaal 50 en valt hij daarna weer helemaal weg. En het vreemste vind ik als ik me brommer aan doe en stil blijf staan en vol gas geef en dan naar rechts hang met de brommer hij hoog in toeren gaat en als ik hem naar links doe hij bijna uitga terwijl ik gewoon volgas geef.

Ja snel rijden staat gelijk aan snel stuk. Scooter heeft me in totaal 3500 euro gekost.. in 1,5jaar tijd. :D
Maar succes man, wat je net opnoemde zegt mij niks..

Ja snel rijden staat gelijk aan snel stuk. Scooter heeft me in totaal 3500 euro gekost.. in 1,5jaar tijd. :D
Maar succes man, wat je net opnoemde zegt mij niks..

ja dat is inderdaad waar en dan nog de kans om gepakt te worden.
Die kans is bij mij groot rijd elke dag door de stad Groningen heen redelijk veel politie daar. Is ook de reden waarom me senda weg is ding trok veel te veel aandacht als je rustig rijd gebaren mensen al dat je langzamer moet rijden.
2 keer ook kenteken ingenomen geweest totaal 800 euro aan boetes ermee verzameld hahah brommer zelf heeft me 2500 gekost zonder die boetes.

Ja vanmiddag ding maar weer uitelkaar halen.

Opvallen doet het wel ja.. Ben gelukkig nooit gepakt, woon echt op steenworp afstand van politie bureau; straat uit rijden en ik zie het bureau al.

Opvallen doet het wel ja.. Ben gelukkig nooit gepakt, woon echt op steenworp afstand van politie bureau; straat uit rijden en ik zie het bureau al.

dan heb je echt geluk gehad denk dat ze het wel hoorden als jij je scooter/brommer starte

Poging 2 voor een facebook account.. :rolleyes:
Kijken hoelang ik het dit keer volhoud....

Cutten word echt moeilijk met dit mooie weer :fuu:

ik ging even naar stad na mn leg training, kapot lekkere chicks :fuu: en ik was helemaal uitgedroogd en hongerig zie ik mensen dik doners eten.

Loop ik naar huis en zegt mn moeder wnr stop je met dieeten je ziet er kleiner uit nog meer demotivatie -_-

mama's willen sowieso dat je goed eet, jwz

SaddamDonerci.jpg

het hele k*t OV. Moet om half 8 al de bus naar de kazerne pakken omdat die aansluitingen gewoon k*t zijn. Kost me 2 uur en 50 min om daar te komen terwijl ik met de auto maar een uurtje onderweg ben.

Het kan nog erger: 2u doen over een stukje van 10min met de auto/fiets.

Terug
Naar boven