- Waardering
- 325
- Lengte
- 1m93
We hebben beiden een accent, Ik het accent van ABN en jij van WV

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------
Wie ben jij nou weer?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben beiden een accent, Ik het accent van ABN en jij van WV

We hebben beiden een accent, Ik het accent van ABN en jij van WV![]()

als je denkt dat ie een ban heeft, hij is er nog gewoon

Als je nog geen 100 posts hebt, moet je gewoon je bek houwe ouwe.

*zooi*
Nah, ik kijk wel uit, voor mij geen kaarten meer, ben gewoon een brave jongen, die eerdere kaarten waren vergissinkjes/misverstandjes.
...
Wat ik me altijd al afvroeg he, waarom doe jij altijd van die ''...'' achter je posts, voor de sier?

Wat ik me altijd al afvroeg he, waarom doe jij altijd van die ''...'' achter je posts, voor de sier?
then fap away brahHahaha zooi ook.Man, leg ik hier m'n ziel bloot begin jij over 'zooi'...
Uhm, ja weet niet...ik hou van puntjes.
...
Hahaha zooi ook.Man, leg ik hier m'n ziel bloot begin jij over 'zooi'...
Uhm, ja weet niet...ik hou van puntjes.
...

Heheh no offence, zit wat in btw..!
...
EDIT: dus jij zet achter ieder smsje naar miss3000 ''...'' ipv ''xxx''?![]()

then fap away brah
.....................................................................

Heheh no offence, zit wat in btw..!
...
EDIT: dus jij zet achter ieder smsje naar miss3000 ''...'' ipv ''xxx''?![]()
Ik heb dit ook een tijd gedaan.
Dan typte ik zo een verhaaltje naar mijn ex:
He schatje.... heb je het nog naar je zin gehad vanavond.... ik heb maar wat tv gekeken..... er was niks op tv.... Zie ik je morgen weer?..... Of ga je naar je nichtje..... kan niet wachten om je weer in je kontje te nemen..... ik ga weer slapen..... dus ik reageer niet... meer terug..... Doei ly.....
Ik heb dit ook een tijd gedaan.
Dan typte ik zo een verhaaltje naar mijn ex:
He schatje.... heb je het nog naar je zin gehad vanavond.... ik heb maar wat tv gekeken..... er was niks op tv.... Zie ik je morgen weer?..... Of ga je naar je nichtje..... kan niet wachten om je weer in je kontje te nemen..... ik ga weer slapen..... dus ik reageer niet... meer terug..... Doei ly.....

![]()
kost ook veel smsjes btw, probeer altijd in me 1 sms limiet te blijven![]()

lol herkenbaar
bedoelde eigenlijk per bericht 1 sms verspillen, vaak teveel tekst dan maakt hij er 2 smsjes van![]()