MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

En dit verpest jullie dag? :trollface:

Waar is marcel3000 eigenlijk met zn love storys

Hahaha, ok, update:

Afgelopen weekend is missy bij me geweest, het was ook echt een leuk weekend maar gisteravond begon het gezeik helaas alweer.
Ik ging met een vriend ff wat eten en de bedoeling was daarna te gaan poolen, dit had ik haar ook middels whatsapp meegedeeld.
Toen had ze bedacht dat ze mee wilde en dacht dat we haar wel ff op zouden halen ofzo.Nou niet dus, wilde gewoon ff een avondje met m'n maat op stap.Was ze me daartoch beledigd, sloeg helemaal nergens op echt niet.Had ze ook nog een of andere krabbel op m'n hyves gelezen van een of andere tjik, ging ze ook over de rooie.Toen zei ze dat ik maar eens moest gaan nadenken over wat ik wilde enzo, dat soort shit jwz.
Naja ik heb wel nagedacht en ik denk dat als het zo moet dat het dan maar niet moet, ik zie het wel.
Superavond gehad trouwens.

Btw, niet dat dit nou m'n dag verpest heeft, heb nog steeds goeie zin.:D

als je denkt dat ie een ban heeft, hij is er nog gewoon

Nah, ik kijk wel uit, voor mij geen kaarten meer, ben gewoon een brave jongen, die eerdere kaarten waren vergissinkjes/misverstandjes.:o

...

*zooi*

Nah, ik kijk wel uit, voor mij geen kaarten meer, ben gewoon een brave jongen, die eerdere kaarten waren vergissinkjes/misverstandjes.:o

...

Wat ik me altijd al afvroeg he, waarom doe jij altijd van die ''...'' achter je posts, voor de sier?

Heheh no offence, zit wat in btw..!

...

EDIT: dus jij zet achter ieder smsje naar miss3000 ''...'' ipv ''xxx''?:p

Lol die is wel grappig btw maar nee, (K) of (L) is de shit tegenwoordig.Maar voorlopig wordt er niet meer gesmst of gewhatsappt denk ik.:)
(K)

...

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Qft!:D

then fap away brah
.....................................................................

Bij voorkeur 2 in een nat strak t-shirt brah.:o

...

Heheh no offence, zit wat in btw..!

...

EDIT: dus jij zet achter ieder smsje naar miss3000 ''...'' ipv ''xxx''?:p

Ik heb dit ook een tijd gedaan.

Dan typte ik zo een verhaaltje naar mijn ex:

He schatje.... heb je het nog naar je zin gehad vanavond.... ik heb maar wat tv gekeken..... er was niks op tv.... Zie ik je morgen weer?..... Of ga je naar je nichtje..... kan niet wachten om je weer in je kontje te nemen..... ik ga weer slapen..... dus ik reageer niet... meer terug..... Doei ly.....

He schatje.... heb je het nog naar je zin gehad vanavond.... ik heb maar wat tv gekeken..... er was niks op tv.... Zie ik je morgen weer?..... Of ga je naar je nichtje..... kan niet wachten om je weer in je kontje te nemen..... ik ga weer slapen..... dus ik reageer niet... meer terug..... Doei ly.....

Lol, herkenbaar brah.

:roflol:
kost ook veel smsjes btw, probeer altijd in me 1 sms limiet te blijven:p

waarom is vrounieluutje gebanned?

Terug
Naar boven