MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kan gvd de ledenadministrator van m'n voetbalclub niet bereiken ... wil me afmelden maar gast neemt niet op ... word er gek van .. probeer hem al 3 weken te bereiken .. en ze hebben al 40 euro contributie afgehaald .. word gvd gek hier :@

Aangetekende brief sturen.

Was net bezig m'n haar in te korten met een tondeuse ploft de batterij uitelkaar the****k? Kapsel is nog lang niet af en ziet er rampzalig uit. Maja wel richting werk zo.. Damn

Eindelijk, godver hebben ze verkeerde telefoonnummer op internet gezet van die knakker .. nu eindelijk uitgeschreven, hopelijk storten ze de 40 euro nog terug ... dure shit dat voetballen

Na 4 dagen vrij te zijn voel ik mij gewoon slecht en dit terwijl ik er zo naar uitkeek.
Ik wil weer aan het werk.

Na 4 dagen vrij te zijn voel ik mij gewoon slecht en dit terwijl ik er zo naar uitkeek.
Ik wil weer aan het werk.

Heb hetzelfde. Zondag voor het laatst gewerkt en deze week vergeten in te plannen, echt hele dagen niks doen.. word er gek van.

Hahhah, had meer iets in de gedachten van
2qbf6yo.jpg

Dat was verdomme de vierde bekeuring deze maand, ze zijn niet dik maar het telt wel op.

Tussenstand nu €126 - €57 - €32 - €32 toch €237 waarvan €24 ****ing administratiekosten.

Dat was verdomme de vierde bekeuring deze maand, ze zijn niet dik maar het telt wel op.

Tussenstand nu €126 - €57 - €32 - €32 toch €237 waarvan €24 ****ing administratiekosten.

Gelukkig verdien je 25,- per uur met je bijbaan :).

Wou iets bestellen bij b&f shop, heb k me wachtwoord van mijn bank 3keer verkeerd ingetypt was de hoofdletter vergeten :p gelukkig woon ik nog bij mijn aardige moeder die het ff bestelde :D helaas wel binnekort om een brief met wachtwoord :mad:

Ik vind maar geen tweedehands bokszak standaard :sad:
En heb echt geen zin om +200€ te betalen voor een standaard + nog een bokszak kopen

Laatst bewerkt:
Mensen die de meest ingewikkelde oef doen omdat dat wrs in een flex schema stond.
Maar bvb een db row correct doen is te moeilijk

Koop dan een homegym en klooi daar verder aan.

Terug
Naar boven